Tokmanni avasi myymälän uudistettuna Kangasalan Lentolassa

Tokmanni avasi myymälän uudistettuna Kangasalan Lentolassa torstaina 30.3.2017.

Osoitteessa Mäkirinteentie 3, 36220 Kangasala palveleva Tokmanni on uudistettu vastaamaan Tokmannin uusinta myymäläkonseptia. Myymälä tarjoaa monipuolisen valikoiman vaatteita ja asusteita, kuivia elintarvikkeita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Myymälässä on jatkossakin esimerkiksi taxfree- ja Veikkauksen pelipalvelut sekä Tokmannin verkkokaupan noutopiste. Uutta on asiakkaiden käyttöön tarkoitettu sähköelektroniikkaromun kierrätyspiste.

Uudistettu Tokmanni palvelee asiakkaitaan laajoin aukioloajoin: arkisin klo 8–21, lauantaisin klo 8–20 ja sunnuntaisin klo 10–18.

Tervetuloa edullisille ostoksille!

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 700 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2019 Tokmannin liikevaihto oli 944,3 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.

• Mika Rautiainen

toimitusjohtaja

Tokmanni Oy, hallinto- ja logistiikkakeskus, Isolammintie 1, FIN-04600 MÄNTSÄLÄ FINLAND (Puhelun hinta 020 7 -alkuiseen yritysnumeroon kiinteästä verkosta tai matkapuhelimesta soitettaessa on 0,0835 €/min + 0,1669 €/min (sis. alv. 24 %). Ulkomailta soitettaessa ulkomaanpuhelumaksu.)
  • Markku Pirskanen

talous- ja hallintojohtaja, toimitusjohtajan sijainen

• Maarit Mikkonen

• Asiakaspalvelu
    Kuluttajille suunnattu asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 10.00–18.00. Puhelun hinta 020 33 -alkuiseen palvelunumeroon soitettaessa on 0,084 €/min (sis. alv 24 %).