Tokmanni avasi myymälän uudistettuna Varkaudessa

Tokmanni avasi myymälän uudistettuna Varkaudessa 24.11.2016. Uudistusten yhteydessä myymälää laajennettiin ja tuotevalikoimia kasvatettiin merkittävästi.

Uudistettu myymälä on suunniteltu Tokmannin uusimman, viihtyisää ja helppoa asiointikokemusta korostavan myymäläkonseptin mukaisesti. Uudistusten yhteydessä myymälässä on laajennettu erityisesti rakentamiseen ja remontointiin, sisustamiseen sekä urheiluun ja vapaa-aikaan liittyvien tuotteiden valikoimia. Jo ennestään myymälä on tarjonnut monipuolisen valikoiman esimerkiksi vaatteita ja asusteita, tuore-elintarvikkeita ja kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita.

Varkauden Tokmanni sijaitsee osoitteessa Käsityökatu 22, 78200 Varkaus. Asiakkaita myymälässä palvellaan arkisin ja lauantaisin klo 7–21 sekä sunnuntaisin klo 10–19.

Tervetuloa ostoksille!

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 4 000 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2020 Tokmannin liikevaihto oli 1 073,2 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.

• Mika Rautiainen

toimitusjohtaja

Tokmanni Oy, hallinto- ja logistiikkakeskus, Isolammintie 1, FIN-04600 MÄNTSÄLÄ FINLAND (Puhelun hinta 020 7 -alkuiseen yritysnumeroon kiinteästä verkosta tai matkapuhelimesta soitettaessa on 0,0835 €/min + 0,1669 €/min (sis. alv. 24 %). Ulkomailta soitettaessa ulkomaanpuhelumaksu.)
  • Markku Pirskanen

talous- ja hallintojohtaja, toimitusjohtajan sijainen

• Maarit Mikkonen

• Asiakaspalvelu
    Kuluttajille suunnattu asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 10.00–18.00. Puhelun hinta 020 33 -alkuiseen palvelunumeroon soitettaessa on 0,084 €/min (sis. alv 24 %).