Tokmanni avasi myymälät Savonlinnaan ja Kouvolan kauppakeskus Veturiin

Tokmanni avasi myymälät Savonlinnaan ja Kouvolan kauppakeskus Veturiin torstaina 17.11.2016.

Uudet Tokmannit sijaitsevat Nojanmaan uudessa liikekeskuksessa (Kartanonväylä 3, 57210 Savonlinna) ja kauppakeskus Veturin ensimmäisessä kerroksessa (Tervasharjunkatu 1, 12420 Kuusankoski).

Savonlinnassa uusi myymälä korvasi paikkakunnalla keskiviikkona 16.11.2016 suljetun Tokmannin. Kouvolassa Tokmanni palvelee kauppakeskus Veturiin avattavan myymälän lisäksi Viitakummussa, Inkeroisissa ja Kuusankoskella.

Uusissa Tokmanneissa on tarjolla monipuolinen valikoima kuivia elintarvikkeita, vaatteita ja asusteita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, työkaluja sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Savonlinnan Tokmannin tuotevalikoima on kauppakeskus Veturin myymälää hieman laajempi, ja myymälän yhteydessä on erillinen puutarhamyymälä, josta löytyy esimerkiksi paljon ulkokasveja ja -kukkia pihalle ja puutarhaan. Molemmissa myymälöissä on taxfree- ja Veikkauksen pelipalvelut sekä sähköelektroniikkaromun kierrätys- ja Tokmannin verkkokaupan noutopisteet.

Asiakkaita Savonlinnan myymälässä palvellaan arkisin ja lauantaisin klo 8–20 sekä sunnuntaisin klo 10–18. Kauppakeskus Veturissa Tokmanni on avoinna arkisin klo 8–20, lauantaisin klo 8–18 ja sunnuntaisin klo 11–18.

Tervetuloa ostoksille!