Tokmanni avasi myymälät uudistettuina Alajärvellä, Helsingin Herttoniemessä, Mäntässä, Porvoossa ja Riihimäellä

Tokmanni avasi myymälät uusimman myymäläkonseptinsa mukaisesti uudistettuina Alajärvellä, Helsingin Herttoniemessä, Mäntässä, Porvoossa ja Riihimäellä torstaina 17.3.2016.

Tokmannin uusimman myymäläkonseptin mukaisesti myymälöissä on helpotettu ostamista, parannettu asiointikokemusta sekä yhdenmukaistettu ja modernisoitu yleisilmettä esimerkiksi uudistamalla kulkureittejä, opasteita ja kalusteita sekä tuoteryhmien sijoittelua. Samassa yhteydessä myymälöiden tuotevalikoimia on kehitetty vastaamaan aiempaa paremmin asiakkaiden odotuksia.

Alajärvellä Tokmanni sijaitsee osoitteessa Kurejoentie 2 62900 Alajärvi, Helsingin Herttoniemessä kauppakeskus Megahertsissä osoitteessa Insinöörinkatu 2 00880 Helsinki, Mäntässä osoitteessa Pohjaväreenkuja 1 35800 Mänttä, Porvoossa osoitteessa Asentajantie 5 06150 Porvoo ja Riihimäellä osoitteessa Merkoksenkatu 5 B 11710 Riihimäki.

Tervetuloa edullisille ostoksille!

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 700 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2019 Tokmannin liikevaihto oli 944,3 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.