Tokmanni avasi myymälät uudistettuina Turun Länsikeskuksessa ja Kaarinan Piispanristillä

Tokmanni avasi uudistetut myymälät Turun Länsikeskuksessa ja Kaarinan Piispanristillä torstaina 9.3.2017.

Myymälät on uudistettu vastaamaan Tokmannin uusinta myymäläkonseptia. Samassa yhteydessä tuotevalikoimia on täsmennetty sekä tuotteiden ja tuoteryhmien sijoittelua ryhmitelty uudelleen asiointikokemuksen parantamiseksi.

Myymälät tarjoavat monipuolisen valikoiman vaatteita ja asusteita, kuivia elintarvikkeita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Molemmissa myymälöissä on esimerkiksi Veikkauksen peli- ja Tokmannin verkkokaupan noutopiste, laaja työkaluvalikoima sekä erillinen puutarhamyymälä.

Turun Länsikeskuksen osoitteessa Viilarinkatu 8, 20320 Turku sijaitseva Tokmanni palvelee asiakkaitaan arkisin klo 8–21, lauantaisin klo 8–19 ja sunnuntaisin klo 10–18. Kaarinan Piispanristin osoitteessa Jännekatu 4, 20760 Piispanristi sijaitseva Tokmanni on avoinna arkisin klo 8–20, lauantaisin klo 8–19 ja sunnuntaisin klo 10–18.

Tervetuloa ostoksille!

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 4 000 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2020 Tokmannin liikevaihto oli 1 073,2 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.

• Mika Rautiainen

toimitusjohtaja

Tokmanni Oy, hallinto- ja logistiikkakeskus, Isolammintie 1, FIN-04600 MÄNTSÄLÄ FINLAND (Puhelun hinta 020 7 -alkuiseen yritysnumeroon kiinteästä verkosta tai matkapuhelimesta soitettaessa on 0,0835 €/min + 0,1669 €/min (sis. alv. 24 %). Ulkomailta soitettaessa ulkomaanpuhelumaksu.)
  • Markku Pirskanen

talous- ja hallintojohtaja, toimitusjohtajan sijainen

• Maarit Mikkonen

• Asiakaspalvelu
    Kuluttajille suunnattu asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 10.00–18.00. Puhelun hinta 020 33 -alkuiseen palvelunumeroon soitettaessa on 0,084 €/min (sis. alv 24 %).