Tokmanni Group Oyj julkaisee puolivuosikatsauksen 8.8.2019

Tokmanni Group Oyj        Sijoittajauutinen        18.7.2019 klo 10.00

Tokmanni julkaisee puolivuosikatsauksen 2019 torstaina 8.8.2019 noin kello 8.30. Pörssitiedote ja esitysmateriaalit suomeksi ja englanniksi löytyvät yhtiön verkkosivuilta osoitteessa ir.tokmanni.fi mahdollisimman pian julkaisemisen jälkeen.

Tokmannin toimitusjohtaja Mika Rautiainen ja talousjohtaja Markku Pirskanen esittelevät katsausta julkaisupäivänä analyytikoille, sijoittajille ja tiedotusvälineille suomeksi kello 10.00 ja englanniksi kello 11.30. Suomenkielinen tilaisuus järjestetään Scandic Simonkentässä, Simonkatu 9, 00100 Helsinki, Bulsa-Freda-kokoustila.

Suoraa webcast-lähetystä voi seurata osoitteessa ir.tokmanni.fi tai seuraavan linkin kautta: https://tokmanni.videosync.fi/2019-q2-tulokset

Osallistujat voivat myös osallistua puhelinkonferenssiin, joka järjestetään esitysten yhteydessä. Puhelinkonferenssiin voi osallistua soittamalla 5–10 minuuttia ennen kokouksen alkua johonkin alla olevista numeroista ja käyttämällä alla olevaa osallistujatunnusta.

Suomi: (09) 81 710 310
Ruotsi: +46 856 642 651
UK: +44 333 300 08 04
Yhdysvallat: +1 855 857 06 86
Osallistujatunnus: 96818728#

Tallenne esityksistä esitysmateriaaleineen on saatavilla yhtiön internetsivuilla tilaisuuden jälkeen.

Lisätietoja antaa:

Maarit Mikkonen, sijoittajasuhde- ja viestintäpäällikkö
Puh. 040 562 2282, maarit.mikkonen(at)tokmanni.fi

Tokmanni lyhyesti:

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppa myymälöiden määrällä ja liikevaihdolla mitattuna. Vuonna 2018 Tokmannin liikevaihto oli 870,4 miljoonaa euroa ja sillä oli noin 3 600 työntekijää. Tokmanni on Suomen ainoa valtakunnallinen halpakauppa, ja sillä on lähes 200 myymälää eri puolilla Suomea.