Tokmanni Group Oyj julkaisee puolivuosikatsauksensa 29.7.2022

Tokmanni Group Oyj        Sijoittajauutinen        13.7.2022 klo 9.30

Tokmanni julkaisee puolivuosikatsauksensa perjantaina 29.7.2022 noin kello 8.30. Pörssitiedote ja esitysmateriaalit suomeksi ja englanniksi löytyvät yhtiön verkkosivuilta osoitteessa https://ir.tokmanni.fi/fi/sijoittajat mahdollisimman pian katsauksen julkaisemisen jälkeen.

Tokmannin toimitusjohtaja Mika Rautiainen ja talousjohtaja Markku Pirskanen esittelevät katsausta julkaisupäivänä analyytikoille, sijoittajille ja tiedotusvälineille suomeksi klo 10.00 ja englanniksi klo 11.30.

Suoraa webcast-lähetystä voi seurata osoitteessa https://ir.tokmanni.fi/fi/sijoittajat tai seuraavan linkin kautta https://tokmanni.videosync.fi/2022-q2-tulos. Tallenne esityksestä on saatavilla yhtiön internetsivuilla tilaisuuden jälkeen.

Osallistujat voivat myös osallistua puhelinkonferenssiin, joka järjestetään webcast-lähetyksen yhteydessä. Puhelinkonferenssiin voi osallistua soittamalla 5–10 minuuttia ennen kokouksen alkua johonkin alla olevista numeroista ja käyttämällä alla olevaa osallistujatunnusta.

Suomi: (09) 8171 0310
Ruotsi: +46 8 5664 2651
UK: +44 33 3300 0804
Yhdysvallat: +1 63 1913 1422
Osallistujatunnus: 88449305#

Lisätietoja antaa:

Maarit Mikkonen, sijoittajasuhde- ja viestintäpäällikkö
Puh. 040 562 2282, maarit.mikkonen(at)tokmanni.fi

Tokmanni lyhyesti

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 4 100 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Noin 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2021 Tokmannin liikevaihto oli 1 142 miljoonaa euroa ja vertailukelpoinen liikevoitto 106 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.