Tokmanni Group Oyj julkaisee puolivuosikatsauksensa 4.8.2023

Tokmanni Group Oyj        Sijoittajauutinen        7.7.2023 klo 14.30

Tokmanni julkaisee puolivuosikatsauksensa perjantaina 4.8.2023 noin kello 8.00. Pörssitiedote ja esitysmateriaali löytyvät yhtiön verkkosivuilta osoitteesta https://ir.tokmanni.fi/fi/sijoittajat mahdollisimman pian katsauksen julkaisemisen jälkeen.

Tokmannin toimitusjohtaja Mika Rautiainen ja talousjohtaja Tapio Arimo esittelevät katsausta julkaisupäivänä analyytikoille, sijoittajille ja tiedotusvälineille suomeksi klo 9.00 ja englanniksi klo 10.30.

Suoraa webcast-lähetystä voi seurata osoitteessa https://ir.tokmanni.fi/fi/sijoittajat tai alla olevien linkkien kautta. Tallenne esityksestä on saatavilla yhtiön internetsivuilla tilaisuuden jälkeen.

Suomi: https://cloud.webcast.fi/tokmanni/tokmanni_2023_0804_q2_finnish
Englanti: https://cloud.webcast.fi/tokmanni/tokmanni_2023_0804_q2_english

Osallistujat voivat myös osallistua puhelinkonferenssiin, joka järjestetään webcast-lähetyksen yhteydessä. Puhelinkonferenssiin voi osallistua soittamalla 5–10 minuuttia ennen kokouksen alkua johonkin alla olevista numeroista ja käyttämällä alla olevaa tunnussanaa.

Suomi: (09) 2319 5437
Ruotsi:
UK: +44 (0) 33 0551 0200
Yhdysvallat: +1 786 697 3501
Tunnussana: 090408 (suomeksi)

Tunnussana: 100408 (englanniksi)

Lisätietoja antaa:

Maarit Mikkonen, sijoittajasuhde- ja viestintäpäällikkö
Puh. 040 562 2282, maarit.mikkonen(at)tokmanni.fi

Tokmanni lyhyesti

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 4 300 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 200:n Tokmanni-, Miny-, Click Shoes- ja Shoe House -myymälänsä sekä verkkokauppojensa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa asiakkaitaan. Vuonna 2022 Tokmannin liikevaihto oli 1 168 miljoonaa euroa ja vertailukelpoinen liikevoitto 86 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.