Tokmanni Group Oyj julkaisee puolivuosikatsauksensa tammi-kesäkuulta 2016 10.8.2016

Tokmanni Group Oyj             Pörssitiedote                        29.7.2016                              9.15

Tokmanni julkaisee puolivuosikatsauksensa tammi-kesäkuulta 2016 10.8.2016 noin kello 8:30. Pörssitiedote ja esitysmateriaalit suomeksi ja englanniksi löytyvät yhtiön verkkosivuilta osoitteessa ir.tokmanni.fi mahdollisimman pian julkaisemisen jälkeen.

Tokmannin toimitusjohtaja Heikki Väänänen ja talousjohtaja Sixten Hjort esittelevät katsausta julkaisupäivänä analyytikoille, sijoittajille ja tiedotusvälineille suomeksi kello 10:00 ja englanniksi kello 11:15.

Suoria webcastlähetyksiä voi seurata osoitteessa ir.tokmanni.fi tai seuraavan linkin kautta http://www.goodmood.fi/webcaster/accounts/tokmanni/live.

Osallistujat voivat myös osallistua puhelinkonferenssiin joka järjestetään webcast-lähetyksien yhteydessä. Puhelinkonferenssiin voi osallistua soittamalla 5-10 minuuttia ennen kokouksen alkua johonkin alla olevista numeroista

0800 772218 (Suomesta)
+44 (0)20 3367 9434 (UK:sta)
+1 917 286 8057 (Yhdysvalloista)
Osallistujatunnus: 690114

Tallenne esityksistä esitysmateriaaleineen on saatavilla yhtiön internetsivuilla tilaisuuden jälkeen.

Lisätietoja antaa:

Tokmanni Group Oyj
Josephine Mickwitz, Head of IR and Communications
Puh. +358400784889
s-posti: josephine.mickwitz@tokmanni.fi

Tokmanni lyhyesti
Tokmanni on Suomen suurin halpakauppa myymälöiden määrällä ja liikevaihdolla mitattuna. Vuonna 2015 Tokmannin liikevaihto oli 755 miljoonaa euroa ja sillä oli keskimäärin noin 3 200 työntekijää. Tokmanni on Suomen ainoa valtakunnallinen halpakauppa, ja sillä oli eri puolilla Suomea 156 myymälää 31.12.2015.

Jakelu: