Tokmanni Group Oyj julkaisee tilinpäätöstiedotteensa 22.3.2024

Tokmanni Group Oyj        Sijoittajauutinen        7.3.2024 klo 13.30

Tokmanni-konserni julkaisee tilinpäätöstiedotteensa perjantaina 22.3.2024 noin kello 8.00. Pörssitiedote ja esitysmateriaali löytyvät yhtiön verkkosivuilta osoitteesta https://ir.tokmanni.fi/fi/sijoittajat mahdollisimman pian katsauksen julkaisemisen jälkeen.

Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Mika Rautiainen ja talousjohtaja Tapio Arimo esittelevät katsausta julkaisupäivänä analyytikoille, sijoittajille ja tiedotusvälineille klo 10.00. Esitys pidetään englanniksi.

Suoraa webcast-lähetystä voi seurata osoitteessa https://ir.tokmanni.fi/fi/sijoittajat tai alla olevan linkin kautta. Tallenne esityksestä on saatavilla yhtiön internetsivuilla tilaisuuden jälkeen.

Webcast-linkki: https://rajucast.tv/en/tokmanni/q4-financial-statements-review-for-2023/

Osallistujat voivat myös osallistua puhelinkonferenssiin, joka järjestetään webcast-lähetyksen yhteydessä. Puhelinkonferenssiin voi osallistua soittamalla 5–10 minuuttia ennen kokouksen alkua johonkin alla olevista numeroista ja käyttämällä alla olevaa tunnussanaa.

Suomi: (09) 2319 5437
Ruotsi: +46 (0) 8 5052 0424
UK: +44 (0) 33 0551 0200
Yhdysvallat: +1 786 697 3501
Tunnussana: Tokmanni / 220324

Lisätietoja antaa:

Maarit Mikkonen, sijoittajasuhde- ja viestintäpäällikkö
Puh. 040 562 2282, maarit.mikkonen(at)tokmanni.fi

Tokmanni-konserni lyhyesti

Tokmanni Group Oyj on yksi Pohjoismaiden johtavista halpakauppakonserneista. Noin 6 600 kaupan alan ammattilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman pohjoismaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan Suomessa, Ruotsissa ja Tanskassa. Yli 370:n Tokmanni-, Dollarstore-, Bigdollar-, Miny-, Click Shoes- ja Shoe House -myymälänsä sekä verkkokauppojensa ansiosta Tokmanni-konserni on aina lähellä palvelemassa asiakkaitaan. Vuonna 2022 konsernin liikevaihto oli 1 168 miljoonaa euroa ja vertailukelpoinen liikevoitto 86 miljoonaa euroa. Tokmanni Group Oyj:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.