Tokmanni laajeni Tornioon

Suomen ja Pohjoismaiden suurin halpakauppakonserni Tokmanni avasi laajan valikoiman Tokmanni-ketjumyymälän Torniossa tiistaina 7.5.2013 klo 9.00. Tokmannin myötä Tornio-Haaparannan alueen asukkaille tarjoutuu erinomainen mahdollisuus hankkia ajankohtaisia ja laadukkaita tuotteita edullisesti, nopeasti ja vaivattomasti.

Myymälän avajaistilaisuudessa juhlapuheen piti kaupunginjohtaja Raimo Ronkainen. Tervehdyksensä avajaisiin toi myös Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Heikki Väänänen.

Upouusi Tokmanni-myymälä sijaitsee suositussa ja monipuolisten palveluiden Rajalla På Gränsen -kauppakeskuksessa Tornion keskustassa, aivan Suomen ja Ruotsin rajan tuntumassa, osoitteessa Länsiranta 10, 95400 Tornio.

Tornion Tokmanni on todellinen säästöhintojen myymälä, joka tarjoaa runsaan ja jatkuvasti uudistuvan valikoiman kansainvälisesti tunnettuja merkkituotteita, kotimaisia suosikkituotteita sekä lukemattomia muita ajankohtaisia tuotteita koko perheelle.

Modernin myymälän tuotetarjooma kattaa muun muassa taloustavarat, tekstiilit ja kengät, lelut, kodintekstiilit, teknokemian tuotteet, työkalut, sesonki- ja vapaa-ajantuotteet, pienelektroniikkatuotteet sekä kuivaelintarvikkeet. Myyntipinta-alaltaan 2650 neliömetrin myymälänyhteydessä on lisäksi erillinen 400 neliömetrin kokoinen puutarhamyymälä, jossa myydään niin pihan- ja puutarhanhoidon kuin sisustamisenkin laatutuotteita kasveista ruohonleikkureihin ja puutarhakalusteista koristeruukkuihin. Myymälän palvelukokonaisuus sisältää myös RAY:n pelikoneen ja Taxfree-palvelut. Lisäksi myymälä toimii Tokmanni-konsernin TokNet-verkkokaupan tilausten noutopisteenä. Monien Rajalla-kauppakeskuksen liikkeiden tapaan Tornion Tokmannilla voi maksaa eurojen lisäksi myös Ruotsin kruunuilla.

– Tornio-Haaparannan alue on erinomainen kauppapaikka, ja olemme erittäin tyytyväisiä saadessamme avata rajan tuntumaan upouuden, nykyaikaisen myymälän. Tokmanni tarjoaa laajan ja houkuttelevan valikoiman laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan, Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Heikki Väänänen sanoo.

Tornion Tokmanni työllistää noin 11 henkilöä. Asiakkaita palvellaan pitkin aukioloajoin: arkisin klo 9-20, lauantaisin klo 9-18 ja sunnuntaisin klo 12-18. Myymäläpäällikkönä toimii Sari Kauppinen.

Suomen ja Pohjoismaiden suurimman halpakauppakonserni Tokmannin kasvustrategia jatkuu voimakkaana. Strategian mukaisesti yhtiö tavoittelee myyntipinta-alansa kasvattamista yli 10 000 neliöllä vuodessa. Tämä toteutetaan sekä laajentumalla täysin uusille myymäläpaikkakunnille että etsimällä nykyisille myymälöille uusia, entistä parempia ja suurempia tiloja. Lisäksi Tokmanni-konsernin jo olemassa olevia myymälöitä uudistetaan aktiivisesti.

Tokmanni-konserni ja Tornion Tokmannin henkilökunta toivottavat asiakkaat ja muut sidosryhmät lämpimästi tervetulleiksi tutustumaan monipuolisen valikoiman ja erinomaisen hinta-laatusuhteen yhdistävään halpakauppaan!

Heikki Väänänen
toimitusjohtaja, Tokmanni-konserni