Tokmanni lanseeraa jälleen uuden oman tuotemerkin – Perfekt+ on täynnä arkea helpottavia laatutuotteita pyykin- ja astianpesuun sekä siivoukseen

Tokmanni     Lehdistötiedote     21.10.2019 klo 11.30

Perfekt

Suomen suurin halpakauppaketju Tokmanni lanseeraa uuden oman tuotemerkin nimeltään Perfekt+. Merkin valikoimiin kuuluu jo tällä hetkellä kymmeniä tehokkaita ja riittoisia pesu- ja puhdistusaineita. Myöhemmin valikoima täydentyy entisestään. Tokmannille totutusti tuotteiden hintataso on erittäin edullinen.

Perfekt+-tuotteita on jo myynnissä Tokmannin kaikissa myymälöissä ja verkkokaupassa. Nykyiseen noin 40 tuotteen valikoimaan kuuluu astian- ja pyykinpesuaineita, WC- ja ilmanraikastimia sekä huuhtelu- ja käsitiskiaineita. Myynnissä on myös esimerkiksi Suomessa valmistettua, Avainlippu-tunnusta kantavaa mäntynestesaippuaa, nestemäistä putkenavaajaa ja saunanpesuainetta.

Vain Tokmannilla myytävän merkin tuotevalikoimaa kehitetään jatkuvasti asiakkaiden tarpeiden mukaisesti.

– Perfekt+:n myötä voimme helpottaa asiakkaidemme arkea tarjoamalla heille tarpeellisia, laadukkaita, tehokkaita ja riittoisia tuotteita kodinhoitoon. Hankimme kaikki merkin tuotteet suoraan valmistajilta, mikä näkyy erittäin edullisina hintoina myös asiakkaillemme, Tokmannin teknokemian ostoryhmäpäällikkö Mikko Keskitalo kertoo.

Perfekt+-tuotteiden joukossa on useita riittoisia säästöpakkauksia, kuten pyykinpesujauhetiivistettä kymmenen kilon pakkauksessa. Ostamisen helpottamiseksi kaikki tuotteet ovat näkyvästi esillä sekä Tokmannin myymälöiden hyllyillä ja että verkossa.

– Tokmanni yhdistetään jo ennestään vahvasti siivoukseen ja kodinhoitoon. Perfekt+:n avulla vahvistamme valikoimiamme ja meihin liittyviä mielikuvia halvoista hinnoista. Tavoitteenamme on, että Tokmanni on monipuolisine valikoimineen ja halpoine hintoineen aina ensimmäisenä asiakkaiden mielessä, kun he tarvitsevat siivouksen ja kodinhoitoon liittyviä tuotteita, Keskitalo kertoo.

Perfekt

Edellisen oman merkin lanseerauksesta aikaa vain noin kuukausi

Tokmanni on tuonut Perfekt+-tuotteet markkinoille vain muutamia viikkoja henkilökohtaiseen hygieniaan keskittyneen Pisaran lanseerauksen jälkeen. Yhdessä nämä uutuudet soveltuvat erinomaisesti osaksi Tokmannin laajaa ja monipuolista omien tuotemerkkien valikoimaa, johon kuuluvat esimerkiksi Iisi, Kotikulta, Brücke, Tok Garden, BBQ King, Pola, Priima, Future TT Sport, Energy+, Kraft, Elea, Autoplus, Peuhu, R-cover, Vaeltaja, Namipäivä ja Ideale+.

– Tokmannin omien merkkien valikoimista löytyy jo nykyisellään valtavasti asiakkaidemme suosimia tuotteita. Kehitämme hankintaamme ja panostamme omiin merkkeihimme vahvasti jatkossakin, jotta voimme tarjota aina ajankohtaisia, mielenkiintoisia ja tarpeellista ostettavaa arkeen ja juhlaan, Tokmannin ostojohtaja Tuomas Hyvärinen kertoo.

Perfekt+-valikoimaan voi tutustua Tokmannin verkkokaupassa osoitteessa www.tokmanni.fi/perfekt.

Mikko Keskitalo
ostoryhmäpäällikkö, teknokemia

mikko.keskitalo(at)tokmanni.fi

Tuomas Hyvärinen
ostojohtaja

tuomas.hyvarinen(at)tokmanni.fi

Tuotetiedustelut ja painolaatuiset kuvat:

Tokmannin asiakaspalvelu

www.tokmanni.fi/asiakaspalvelu
asiakaspalvelu@tokmanni.fi, puh. 020 331415 (ark. klo 9–18. Puhelun hinta lankapuhelin- ja matkapuhelinliittymästä soitettaessa on 8,4 snt/min [sis. alv 24%].)

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 600 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2018 Tokmannin liikevaihto oli 870,4 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.