Tokmanni muuttaa Vantaan kauppakeskus Myyrmanniin maaliskuussa

Tokmanni     Lehdistötiedote     23.1.2020 klo 17.10

Suomen suurin halpakauppaketju Tokmanni muuttaa maaliskuussa myymälänsä Vantaan Myyrmäen kauppakeskus Isomyyristä lähellä sijaitsevaan kauppakeskus Myyrmanniin. Muuton myötä Tokmanni saa myymälälleen aiempaa toimivamman liiketilan.

Kauppakeskus Myyrmannin (Iskoskuja 3 A 1, 01600 Vantaa) toiseen kerrokseen avattavassa myymälässä tulee Tokmannin myymäläkonseptin mukaisesti olemaan helppo asioida. Tokmannille ominaisesti myymälä tulee tarjoamaan asiakkailleen laajan ja mielenkiintoisen valikoiman esimerkiksi kauneuteen, terveyteen ja hyvinvointiin, kodin sisustukseen, siivoukseen sekä sesonkeihin liittyviä tuotteita erittäin halvoin hinnoin.

Myyntipinta-alaltaan noin 2 050 neliömetrin kokoiseen myymälään on tulossa muun muassa energiatehokas led-valaistus ja asiakkaiden käyttöön tarkoitettu kierrätyspiste pienelektroniikkaromulle.

– Siirtymällä kauppakeskus Isomyyristä kauppakeskus Myyrmanniin saamme käyttöömme tarpeitamme paremmin vastaavan liiketilan. Myyrmannissa liiketilamme pohjaratkaisu on erittäin toimiva ja mahdollistaa sen, että voimme sijoitella tuotteita ja tuoteryhmiä aiempaa asiakaslähtöisemmin. Uusi myymälä rakennetaan Tokmannin uusimman konseptin mukaisesti, minkä myötä asiakkaiden asiointi myymälässä helpottuu nykyiseen myymälään verrattuna, Tokmannin kauppapaikka- ja konseptijohtaja Harri Koponen kertoo.

Tokmanni kertoo myymälän tarkasta avausajankohdasta lähempänä avajaisia.

Harri Koponen
kauppapaikka- ja konseptijohtaja

harri.koponen(at)tokmanni.fi

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 600 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2018 Tokmannin liikevaihto oli 870,4 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.