Tokmanni on mukana Kevätmessuilla Helsingin Messukeskuksessa torstaista sunnuntaihin 12.–15.4.2018

Toivotamme kaikki lämpimästi tervetulleiksi Kevätmessujen osastollemme 6h90 virittäytymään kevättunnelmaan ja nappaamaan vinkkejä pihaan, puutarhaan ja parvekkeelle!

Suomen suurimmassa puutarha-alan tapahtumakokonaisuudessa esittelemme ja myymme monia kevään uutuustuotteita, esimerkiksi Tok Gardenin puutarhakalusteita, BBQ Kingin grillejä ja grillausvälineitä sekä Brücken ruohonleikkureita, akkuporakoneita ja muita sähkötyökaluja. Tokmannille tuttuun tapaan sekä messuosastolla että Tokmannin verkkokaupassa on runsaasti huippuhyviä messutarjouksia koko Kevätmessujen ajan. Messuosastollamme on myös mainio arvonta, johon kannattaa osallistua!

Messutapahtuma on avoinna yleisölle torstaista lauantaihin 12.–14.4.2018 klo 10–18 sekä sunnuntaina 15.4.2018 klo 10–17. Paljon tietoa Kevätmessuista löytyy messulehdestä ja verkkosivuilta www.kevatmessut.fi.

Nähdään Kevätmessuilla!

Tokmanni on käyttötavaroiden myyntiin keskittynyt vähittäiskauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 170:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 4 000 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2020 Tokmannin liikevaihto oli 1 073,2 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.

• Mika Rautiainen

toimitusjohtaja

Tokmanni Oy, hallinto- ja logistiikkakeskus, Isolammintie 1, FIN-04600 MÄNTSÄLÄ FINLAND (Puhelun hinta 020 7 -alkuiseen yritysnumeroon kiinteästä verkosta tai matkapuhelimesta soitettaessa on 0,0835 €/min + 0,1669 €/min (sis. alv. 24 %). Ulkomailta soitettaessa ulkomaanpuhelumaksu.)
  • Markku Pirskanen

talous- ja hallintojohtaja, toimitusjohtajan sijainen

• Maarit Mikkonen

• Asiakaspalvelu
    Kuluttajille suunnattu asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 10.00–18.00. Puhelun hinta 020 33 -alkuiseen palvelunumeroon soitettaessa on 0,084 €/min (sis. alv 24 %).