Tokmanni tarjoaa kesäharjoittelupaikkoja 14–17-vuotiaille nuorille

Hakuaika kesän 2017 kesäharjoittelupaikkoihin on päättynyt. Kiitos kaikille hakijoille!

Tokmanni on mukana Tutustu työelämään ja tienaa -harjoitteluohjelmassa tarjoamassa kesäharjoittelupaikkoja 14–17-vuotiaille nuorille.

Tutustu työelämään ja tienaa -kesäharjoittelun tavoitteena on tutustuttaa nuoria työelämään ja auttaa heitä saamaan työkokemusta. Hakijoilta Tokmanni toivoo positiivista asennetta, oma-aloitteisuutta ja halua työskennellä asiakaspalvelussa ja ihmisten parissa. Kesäharjoittelijoiden työhön kuuluu asiakaspalvelua ja muita myymälässä tehtäviä töitä, esimerkiksi tuotteiden hyllytystä ja esillelaittoa.

Kesäharjoittelu sijoittuu ajanjaksolle 1.6.–31.8.2017. Harjoittelusta maksetaan vuonna 2017 355 euron kokonaispalkkio.

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 700 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2019 Tokmannin liikevaihto oli 944,3 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.

• Mika Rautiainen

toimitusjohtaja

Tokmanni Oy, hallinto- ja logistiikkakeskus, Isolammintie 1, FIN-04600 MÄNTSÄLÄ FINLAND (Puhelun hinta 020 7 -alkuiseen yritysnumeroon kiinteästä verkosta tai matkapuhelimesta soitettaessa on 0,0835 €/min + 0,1669 €/min (sis. alv. 24 %). Ulkomailta soitettaessa ulkomaanpuhelumaksu.)
  • Markku Pirskanen

talous- ja hallintojohtaja, toimitusjohtajan sijainen

• Maarit Mikkonen

• Asiakaspalvelu
    Kuluttajille suunnattu asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 10.00–18.00. Puhelun hinta 020 33 -alkuiseen palvelunumeroon soitettaessa on 0,084 €/min (sis. alv 24 %).