Tokmanni tarjoaa töitä sadoille jouluapulaisille tänäkin vuonna

Joulukauppa käy marras-joulukuussa jälleen vilkkaana kaikissa Tokmanni-konsernin myymälöissä. Miellyttävän asiakaskokemuksen mahdollistamiseksi ja tavaravirtojen turvaamiseksi konsernin myymälöissä ja logistiikkakeskuksessa työskentelee ja arvokasta työkokemusta kerää jälleen useita satoja jouluapulaisia.

Pohjoismaiden suurin halpakauppakonserni Tokmanni on palkannut jouluapulaisiksi suurelta osin nuoria. He auttavat muuta henkilökuntaa muun muassa tuotteiden hyllyttämisessä ja hintainformaation esilleasettelussa sekä asiakkaiden opastamisessa. Tokmanni-konsernin logistiikkakeskuksessa Mäntsälässä työskentelevät jouluapulaiset auttavat pääosin tuotteiden keräilyssä. Jouluapulaiset aloittavat työnsä pääsääntöisesti marraskuun aikana.

Tokmanni-konserni palkkaa apuvoimia myös muiden myyntisesonkien aikana. Moni konsernin 149 myymälästä lukeutuukin alueensa merkittävimpien työllistäjien joukkoon muun muassa kesäisin. Lisäksi esimerkiksi opiskelijoita työskentelee Tokmanni-konsernissa osa-aikaisissa työtehtävissä ympäri vuoden.

Saara Korpelainen

Henkilöstöjohtaja