Tokmanni toi someen todelliset mainosten ihmettelijät – Tutustu Hintabongareihin

Tokmanni     Lehdistötiedote     8.4.2024 klo 17.35

Tokmanni lanseeraa Hintabongarit-nimisen somevideosarjan, jossa tutkiskellaan ajankohtaisia tarjous- ja muita hintoja koko Suomen tunteman halpakauppaketjun Tarjoussanomat-mainoslehdistä. Tapahtumapaikkoina toimivat mitkäs muutkaan kuin kotisohvat. Somevideosarjan ensimmäinen osa sai ensiesityksensä maanantaina 8. huhtikuuta 2024.

Realitysarjojen tyyliä mukailevassa Hintabongarit-somevideosarjassa nähdään kaksi varsin helposti samaistuttavaa esiintyjäkaksikkoa: perhedynamiikkaansa rempseästi esittelevät Kati-äiti ja Panu-poika sekä lapsuudestaan saakka toisensa tunteneet kaverukset Mika ja Vallu.

Hintabongarit-somevideosarjan tavoitteena on ennen kaikkea viihdyttää yleisöä, Tokmannin markkinoinnista ja viestinnästä vastaava johtaja Veli-Pekka Ääri kertoo.

– Haluamme tuoda esille lähes jokaiselle tavalla tai toisella tuttua aihetta eli tarjouslehtien selailua rennon humoristisella tavalla. Uskomme, että tällaisen sisällön tekeminen sopii hyvin ämpäreistään tutulle Tokmannille, onhan Tokmanni osa suomalaista populaarikulttuuria.

Somevideosarjassa nähtäviä Tarjoussanomia – Tokmannin jokaviikkoisen suorajakelumainoksen eri numeroita – Ääri vertaa mielellään esimerkiksi perinteisiin juorulehtiin.

– Juorulehtien tavoin Tarjoussanomia saatetaan tutkiskella hieman salaillen tai puheiden mukaan ”vain nopeasti vilkaisten”. Asiakaspalautteemme kuitenkin osoittavat, että mainoslehtemme kolahtamista postiluukkuihin odotetaan todellisuudessa kovasti käytännössä kaikkialla Suomessa. Ja tämä ei ole pelkkää mainospuhetta, Ääri kertoo hymy huulillaan.

– Eihän kukaan aikoinaan tunnustanut lukeneensa Urpo Lahtisen Hymy-lehteäkään, hän lisää.

Kun Tarjoussanomat sitten ilmestyy, sitä luetaan Tokmannin kuuleman mukaan tarkkaan niin ruokapöytien kuin televisioiden äärellä.

– Tarjoukset ja muut halvat hinnat kiinnostavat suomalaisia, ja hyvä niin, sillä ostamalla arjessa tarpeellisia tarjoustuotteita säästää selvää rahaa. Myymälöissämme kohtaamme päivittäin mainoslehtemme kanssa kulkevia asiakkaita, jotka ovat ympyröineet omia suosikkituotteitaan tussilla tai kuulakärkikynällä, itsekin tarjouksiin tarttujaksi tunnustautuva Ääri kertoo.

Tutustu Hintabongarit-videosarjaan Tokmannin sosiaalisen median kanavista Facebookissa, Instagramissa, TikTokissa tai YouTubessa.

Erilaiset tarjoukset kiinnostavat asiakkaita, ja Tokmannin mainoslehtien kolahtamista postiluukkuun odotetaan kovasti käytännössä kaikkialla Suomessa, Tokmannin markkinoinnista ja viestinnästä vastaava johtaja Veli-Pekka Ääri kertoo.

Veli-Pekka Ääri
johtaja, markkinointi ja viestintä
Tokmanni

veli-pekka.aari(at)tokmanni.fi

Tokmanni

Tokmanni Group Oyj on yksi Pohjoismaiden johtavista halpakauppakonserneista. Noin 6 600 kaupan alan ammattilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman pohjoismaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan Suomessa, Ruotsissa ja Tanskassa. Yli 370:n Tokmanni-, Dollarstore-, Bigdollar-, Miny-, Click Shoes- ja Shoe House -myymälänsä sekä verkkokauppojensa ansiosta Tokmanni-konserni on aina lähellä palvelemassa asiakkaitaan. Vuonna 2023 Tokmanni-konsernin liikevaihto oli 1 393 miljoonaa euroa ja vertailukelpoinen liikevoitto 99 miljoonaa euroa. Tokmanni Group Oyj:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.