Tokmanni uudisti urasivustonsa – Sivustolla tokmannilaiset kertovat esimerkiksi omasta työarjestaan

Tokmanni     Uutinen     27.6.2022 klo 14.30

Suomen suurimman halpakauppaketjun Tokmannin uudistunut urasivusto esittelee laajan valikoiman kaupan alan työpaikkoja. Uutena palveluna työnhakija voi ottaa käyttöön Tokmannin oman hakuvahdin.

Tokmannin rekrytointia tukevan urasivuston ilme uudistettiin kesäkuussa. Sivuston rakenne on nyt entistä käyttäjäystävällisempi, ja tietoa löytyy myös englanniksi, HR-asiantuntija Joanna Tuhkanen Tokmannilta kertoo.

– Tavoitteemme oli modernisoida ja raikastaa urasivustoamme. Uudistusten myötä esimerkiksi navigointi ja sisällön nopea haltuun ottaminen on nyt entistä helpompaa. Sivustollamme on runsaasti videoita ja kuvia sekä uutuutena Tokmannin oma työpaikkavahti, jonka aktivoituaan Tokmannista kiinnostuneet saavat tiedon heitä kiinnostavista työpaikoista heti hakujen avauduttua.

Tokmanni työllistää monenlaisia ammattilaisia

Tokmannin urasivustolla on runsaasti tietoa halpakauppaketjusta työpaikkana, sillä sivuston osioissa esitellään niin myymälän, varaston kuin toimistopuolenkin tehtäviä. Erilaisiin työrooleihin ja -tehtäviin voi perehtyä sekä videoiden että tekstien kautta.

– Työtehtävien monipuolisuus on yksi vahvuuksistamme työnantajana. Myymälä- ja varastohenkilökunnan lisäksi meillä työskentelee ammattilaisia mm. logistiikan, myynnin, hankinnan, markkinoinnin, laadun ja talouden tehtävissä, Tuhkanen kertoo.

Sivuston Tutustu tokmannilaisiin -osiossa tokmannilaiset kertovat itse urastaan ja työarjestaan.

– Tokmannin töissä viihdytään pitkään, ja moni onkin edennyt yrityksen sisällä erilaisiin tehtäviin ja haastavampiin rooleihin. Sivustollamme esittelemme myös kuukauden onnistumisista ja asiakaspalveluteoista sisäisesti palkittuja työntekijöitämme, Tuhkanen kertoo.

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju ja merkittävä työllistäjä. Tokmannilla työskentelee noin 4 100 työntekijää, suurin osa myymälöissä ympäri maan. Tokmannilaisista 79 % on vakituisessa työsuhteessa. Vuosittain Tokmanni tarjoaa myös yli tuhat kesätyö- tai harjoittelupaikkaa.

Tutustu Tokmannin uudistuneeseen urasivustoon osoitteessa tyopaikat.tokmanni.fi.

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 4 100 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Noin 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2021 Tokmannin liikevaihto oli 1 142 miljoonaa euroa ja vertailukelpoinen liikevoitto 106 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.