Tokmanni viettää jälleen myymäläavajaisia: vuoden 14. uusi Tokmanni Vantaan Varistoon

Kauppaketju Tokmannin ilmiöiksi nousseiden yllätysämpäreiden täyttämät myymäläavajaiset huipentuvat kuluvan vuoden osalta, kun yhtiö avaa vuoden 14. ja samalla viimeisen uuden Tokmanni-myymälän avajaistarjousten ja 1 000 yllätysämpärin kera Vantaan Varistossa torstaina 3.12.2015 klo 9.00.

Uusi Tokmanni sijaitsee Variston kauppakeskittymässä Kehä III:n välittömässä läheisyydessä osoitteessa Riihitontuntie 1, 01270 Vantaa.

Myymälä tarjoaa monipuolisen valikoiman esimerkiksi kuivia elintarvikkeita, vaatteita ja asusteita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, työkaluja sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Myymälässä on taxfree-palvelut ja Tokmannin verkkokaupan nouto- ja Veikkauksen pelipiste. Myymälän yhteydessä palvelee erillinen puutarhamyymälä.

Tokmanni palvelee Varistossa arkisin klo 8–21, lauantaisin klo 8–18 ja sunnuntaisin klo 12–18.

Uusi Tokmanni työllistää 20 henkilöä. Myymälän kokonaispinta-ala on noin 3 900 ja myyntipinta-ala noin 3 350 neliömetriä. Myymälä korvaa Vantaan Petikossa 19.12.2015 suljettavan Tokmanni-myymälän.

Uuden myymälän avajaistilaisuudessa Tokmannia edustavat toimitusjohtaja Heikki Väänänen ja myyntijohtaja Panu Porkka. Vantaan kaupungin tervehdyksen tilaisuuteen tuo kaupunginjohtaja Kari Nenonen.

– Vantaan Variston uusi Tokmanni on monipuolisten palvelujen keskellä sijaitseva moderni ja erittäin runsaan tuotevalikoiman tarjoava myymälä, jossa on panostettu erityisesti ostamista helpottaviin ja nopeuttaviin asioihin selkeistä myymäläopasteista asiakasystävälliseen tuotteiden ja tuoteryhmien sijoitteluun, Tokmannin toimitusjohtaja Heikki Väänänen kertoo.

– Olemme erittäin tyytyväisiä voidessamme avata uuden myymälän Vantaalle juuri joulumyyntiin. Uskomme, että asiakkaamme tulevat tekemään erinomaisia jouluostoksia Tokmannilla, Väänänen lisää.

Avajaistorstaista sunnuntaihin Vantaan Variston Tokmanni on täynnä avajaistarjouksia. Tokmannin myymäläavajaisista tuttuun tapaan nopeimmille asiakkaille jaetaan tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä ilmaiseksi. Vantaan Varistossa yllätysämpäreitä jaetaan 1 000 kappaletta, joista kahdessa on 100 euron lahjakortti Tokmanniin.

Yllätysämpäreitä jaettu tänä vuonna jo yli 60 000 – lisää jälleen ensi vuonna

Vantaan Variston myymälä on Tokmannin vuoden 14. uusi myymälä tänä vuonna, sillä uusien Tokmannien avajaisia vietettiin toukokuussa Orivedellä ja Loviisassa ja kesän jälkeen Espoossa, Juvalla, Jämsässä, Kemissä, Kuopiossa, Laitilassa, Lappeenrannassa, Loimaalla, Nivalassa ja kaksi kertaa Turussa.1) Uusien myymälöiden lisäksi Tokmanni on juhlistanut yhdessä asiakkaidensa kanssa 30 Tarjoustalosta ja Robinhoodista Tokmanni-ketjuun liitettyjen myymälöiden avajaisia tänä vuonna.

Tokmannissa ollaan erittäin ilahtuneita, että ihmiset ovat innostuneet myymälävajaisista ja niissä jo useiden vuosien ajan jaetuista, huiman suureen suosioon nousseista yllätysämpäreistä.

Väänäsen mukaan ämpäri-ilmiö on yllättänyt positiivisesti paitsi ison osan asiakkaista myös Tokmannin henkilökunnasta.

– Olemme jakaneet pelkästään tänä vuonna arviolta yli 60 000 erilaisilla tuotteita sisältävää yllätysämpäriä uusien Tokmanni-myymälöidemme ja muista myymäläketjuistamme Tokmanni-ketjuun liitettyjen myymälöidemme avajaisissa. Olemme erittäin kiitollisia saamastamme huomiosta ja varautuneet ämpäri-ilmiöön hankkimalla kasapäin lisää yllätysämpäreitä asiakkaillemme jaettavaksi myös ensi vuoden myymäläavajaisiimme, Väänänen kertoo.

– Etsimme jatkuvasti liiketiloja paitsi uusille myös monille nykyisille Tokmanni-myymälöille. Ihmisille Tokmannin tulo paikkakunnalle tietää paitsi yllätysämpäreitä myös erittäin edullisia hintoja, joten odotamme innolla myös ensi vuoden avajaisiamme, hän lisää.

1)
www.tokmanni.fi/uudetmyymalat