Tokmannin Äänekosken myymälä avattiin 23.3.2010

Tiistaina 23.3.2010 avatun Äänekosken myymälän avaus jatkaa Tokmanni-konsernin myymälöiden Keski-Suomen valloitusta. Konsernilla on tällä hetkellä myymälä jo Mäntässä ja tämän vuoden aikana avataan Tokmanni-ketjun myymälä myös Jyväskylään.

Uuden Tokmanni-ketjuun kuluvan myymälän kokonaispinta-ala on 1950 neliötä. Myymälän valikoimiin kuuluvat kaikki Tokmanni-konsernin perinteiset tuoteryhmät: teknokemia, pukeutuminen, kodin käyttöesineet, kodintekstiilit, hienokemikaalit ja kuivaelintarvikkeet sekä vapaa-aika ja työkalut.

Äänekosken myymälä tulee työllistämään 10 henkilöä. Myymälä on avoinna arkisin klo 9-20, lauantaisin klo 9-18 ja sunnuntaisin klo 12-18. Uusi myymälä sijaitsee Äänekoskella keskeisellä paikalla torin laidalla, jonne asiakkaiden on helppo tulla sekä jalan että autolla.

Kevään 2010 aikana Tokmanni-konsernin Tampereen Koskikeskuksen myymälä on muuttanut uusiin tiloihin ja Helsingissä avattiin remontoitu Tarjoustalo Kaisaniemessä. Pääsiäisen jälkeen Lielahden myymälä Tampereella siirtyy uusiin, isompiin myymälätiloihin. Syksyllä tullaan avaamaan myymälä Jyväskylään ja lisäksi Mikkelin myymälä muuttaa suurempaan tilaan.

LISÄTIETOJA:

toimitusjohtaja Heikki Väänänen, Tokmanni-konserni, puh 020 728 6044,