Tokmannin ekstrakivojen synttärijuhlien palkintoautot saivat onnelliset omistajat

Juukalainen Timo Korhonen, haminalainen Pekka Hannola, keminmaalainen Jarkko Tammenlehto ja savonlinnalainen Päivi Karppanen voittivat Tokmannin synttäriarvonnassa uudet Nissan Micra -henkilöautot takakontit täynnä erilaisia tuotteita. Voittajat saivat avaimet uusiin autoihinsa Tokmannin hallinto- ja logistiikkakeskuksessa Mäntsälässä maanantaina 30.11.2015.

Tokmannin synttäreiden autoarvontaan sai osallistua 19.10.–1.11.2015 syöttämällä kertaostoksesta saadun kuitin tiedot tai verkkokauppatilauksen tilausnumeron autoarvonnan verkkosivuille.

Autoarvonta suoritettiin 5.11.2015, jonka jälkeen onnellisille voittajille ilmoitettiin voitosta puhelimitse.

Voittajille uutinen arpaonnen suosimisesta tuli täytenä yllätyksenä, onnittelusoittajana toiminut Tokmannin markkinointipäällikkö Timo Koskelin kertoo.

– Voittoa oli vaikea uskoa. Olin töissä, kun puhelu tuli. Ajattelin ensin soittajan olevan lehtimyyjä ja mietin, vastaanko puheluun vai en, muun muassa Savonlinnan, Kiteen ja Juvan Tokmanni-myymälöissä asioiva Päivi Karppanen kertoo.

– Puhelu yllätti minut täysin. Ajattelin, että tämä ei voi olla totta. Osallistuin arvontaan vain yhdellä kupongilla, voitosta häkeltynyt Pekka Hannola sanoo.

– Olin juuri kirjautunut hotelliin Tampereella, kun puhelimeni soi. Ei voittoa ensin edes tajunnut, palkintoautosta ilahtunut Timo Korhonen kertoo.

– Olin ollut pelaamassa sulkapalloa ja juuri aloittamassa syömään vaimoni kanssa, kun puhelimeni soi. Luulin soittajaa puhelinmyyjäksi ja tokaisin puhelimessa, että mitään en osta. Sitten meinasin lentää kumoon, kun kuulin voittaneeni auton, Jarkko Tammenlehto kertoo.

– En ollut uskoa kuulemaani. Seuraavana päivänä soitin vielä takaisin Tokmannille ja kysyin, että vieläkö tarjous voittoautosta on voimassa, Tammenlehto lisää ja nauraa.

Synttärijuhlissaan Tokmanni on jo usean vuoden ajan arponut autoja asiakkaidensa kesken. Autoarvonta osoittautui tänäkin syksynä erittäin suosituksi, sillä asiakkaat osallistuivat arvontaan yhteensä yli 140 000 kertaa.

– Osallistuin autoarvontaan kolme kertaa. Tällainen arpaonni ei ole suosinut minua koskaan aiemmin, Kemin Tokmannilta muun muassa koiranruokaa usein ostava Tammenlehto kertoo.

Arvoltaan 13 591 euron Nissanien avaimet luovuttivat Tokmannin Koskelin ja myyntijohtaja Panu Porkka. Korhonen, Hannola, Tammenlehto ja Karppanen pääsivät uusien Nissaniensa rattiin heti, kun voittokahvit oli juotu ja avaimet luovutettu.

– Auto tulee tarpeeseen, perheensä kanssa voittoautoa Haminasta Mäntsälään noutamaan saapunut Hannola kertoo.

– Voittaminen tuntuu todella hyvältä, Korhosen ja Hannolan tavoin yhdellä ostokuitilla arvontaan osallistunut Karppanen tiivistää.

Oheisessa valokuvassa ovat Metsä Groupin Key Account Manager Tuure Viinikainen (vasemmalla), Tokmannin markkinointipäällikkö Timo Koskelin, Timo Korhonen, Jarkko Tammenlehto, Pekka Hannola, Päivi Karppanen, Tokmannin myyntijohtaja Panu Porkka ja Hartwallin Business Manager Sami Peltola.

TOKMANNI OY

Lisätietoa: