Tokmannin ja Paola Suhosen Nordic Tricot by Ivana Helsinki -yhteistyö laajentui jalkineisiin – Suhonen: ”Rescue Dog -kuosissa on itselleni aidosti koskettavaa, sanomallista ja henkilökohtaista asiaa”

Tokmanni     Uutinen     2.9.2020 klo 13.00

Nordic Tricot by Ivana Helsinki näyttäytyy nyt myös kumisaappaissa. Niitä ja brändin vaatteita on myynnissä vain Tokmannilla.

Suomen tunnetuimpiin muotisuunnittelijoihin lukeutuvan Paola Suhosen ja Tokmannin vuonna 2017 aloittama Nordic Tricot by Ivana Helsinki -designeryhteistyö on laajentunut naisten ja leikki-ikäisten lasten vaatteista kumisaappaisiin. Kumisaappaita on saatavilla muiden Nordic Tricot by Ivana Helsinki -tuotteiden tavoin vain valikoiduissa Tokmanni-myymälöissä ja Tokmannin verkkokaupassa.

Syksyksi myyntiin tulleet naisten ja lasten Nordic Tricot by Ivana Helsinki -kumisaappaat ihastuttavat käyttäjiään Paola Suhosen suunnittelemalla Rescue Dog -kuosilla.

Rescue Dog -kuosissa on itselleni aidosti koskettavaa, sanomallista ja henkilökohtaista asiaa. Kuosin taustalla ovat eläinten oikeudet ja vapaaehtoistyössä viettämäni ajanjakso romanialaisessa koiratarhassa. Kaikki kuosiin kuvaamani koirat ovat pelastuneet ja löytäneet uudet omistajat, Suhonen kertoo kuosin taustoista.

Kumisaappaat ovat luonteva ja ajankohtainen lisäys brändin valikoimiin

Tokmannin ja Paola Suhosen välinen Nordic Tricot by Ivana Helsinki -designeryhteistyö on herättänyt runsaasti mielenkiintoa asiakkaissa, ja myös toiveita brändin laajentumisesta muihin tuotteisiin ja tuoteryhmiin on esitetty, pukeutumisen Design Manager Lilli Hietala Tokmannilta kertoo.

– Haluamme Nordic Tricot by Ivana Helsingin tuotteiden olevan luonnollinen osa asiakkaidemme elämää. Kumisaappaissa Ivana Helsingin suosikkikuosin tyylikkyys yhdistyy monikäyttöisyyteen ja syysarjen käytännöllisyyteen.

– Vedenpitävät kumisaappaat soveltuvat niin marjametsälle, kaupunkikävelylle, kauppareissuille kuin päiväkodin ja koulun pihallekin. Olemmekin erittäin luottavaisia sen suhteen, että kumisaappaat vastaavat asiakkaidemme toiveita ja täydentävät erinomaisesti suosittuja Nordic Tricot by Ivana Helsinki -vaatemallistojamme, Hietala jatkaa.

Nordic Tricot by Ivana Helsinki -kumisaappaita on tarjolla naisille ko’oissa 36–41 ja lapsille ko’oissa 28–35. Saappaiden päällisen materiaali on kumia ja sisäpuolella on miellyttävä puuvillavuori. Siinä missä pohjallisen materiaali on EVA-solumuovia, on rouheasti pitokuvioitu ulkopohja kumia.

– Kumisaappaiden päähuomio on Paola Suhosen Rescue Dog -kuosissa, mutta esimerkiksi lasten mallin varren yläosassa on myös kätevä kumilenkki pukemisen helpottamiseksi ja naisten kumisaappaan varren yläosassa on venyke remmillä ja metallisoljella somistettuna. Irrotettavan pohjallisen ansiosta kumisaappaat myös kuivuvat nopeasti, Hietala kertoo.

Nordic Tricot by Ivana Helsinki -tuotteet ovat myynnissä yksinoikeudella vain Tokmannilla. Esimerkiksi brändin naisten kumisaappaita on saatavilla noin 110 ja lasten kumisaappaita noin 90 Tokmanni-myymälässä. Molempia malleja myydään myös Tokmannin verkkokaupassa.

Nordic Tricot by Ivana Helsinki -kumisaappaat:

Materiaalit:
- Päällisen ja ulkopohjan materiaali kumi
- Vuorin materiaali puuvilla

- Pohjallisen materiaali EVA-solumuovi

Hinnat:
- Naisten malli malli 24,95 €, lasten malli

Koot:
- Naisten kumisaappaita on saatavilla ko’oissa 36–41, lasten kumisaappaita ko’oissa 28–35.

Saatavuus:
- Saapunueet myyntiin elokuussa 2020.
- Naisten malleja on myynnissä noin 110 ja lasten malleja noin 90 Tokmanni-myymälässä. Molemmat mallit ovat myös Tokmannin verkkokaupan valikoimissa.
- Kaikki Nordic Tricot by Ivana Helsinki -tuotteet ovat yksinmyynnissä Tokmannilla.

Tiedustelut ja painokelpoiset kuvat:

- www.tokmanni.fi/asiakaspalvelu, asiakaspalvelu@tokmanni.fi, puh. 020 33 1415 (ark. klo 9–18. Puhelun hinta lankapuhelin- ja matkapuhelinliittymästä soitettaessa on 8,4 snt/min [sis. alv 24%].)

Nordic Tricot by Ivana Helsingistä lyhyesti:
Tokmanni tekee designeryhteistyötä Suomen tunnetuimpiin muotisuunnittelijoihin kuuluvan Paola Suhosen kanssa. Suhosen Nordic Tricot by Ivana Helsinki -mallistot ovat saatavilla yksinoikeudella Tokmannilta. Brändin vaatteet ovat monikäyttöisiä ja helposti asusteilla muunneltavia, materiaalit helppohoitoisia ja kauniisti laskeutuvia. Nordic Tricot by Ivana Helsinki on mallisto rohkealle, osaavalle ja itsenäiselle suomalaiselle naiselle – suunnittelijanaan rohkea, osaava ja itsenäinen suomalainen nainen. Nykyisin Nordic Tricot by Ivana Helsinki -tuotteita on saatavilla myös leikki-ikäisille lapsille. Vuonna 2020 brändin valikoima kasvoi kattamaan vaatteiden lisäksi jalkineita.

Lilli Hietala
Design Manager, pukeutuminen

lilli.hietala(at)tokmanni.fi

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 700 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2019 Tokmannin liikevaihto oli 944,3 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.