Tokmannin kesäfilmissä herra Tokmanni palaa uuteen arkeen

Tokmanni     Uutinen     4.6.2020 klo 13.50

Tokmannin kesäkausi käynnistyy uudella mainosfilmillä, jossa herra Tokmanni palaa uuteen arkeen. Samalla filmi tuo esille Tokmannin sloganin Koko Suomen kesäkauppa.

Koronavirusaika on vaikuttanut myös herra Tokmannin elämään, selviää Tokmannin uudessa kesämainosfilmissä. Mainosfilmissä herra Tokmanni on erakoitunut mökilleen koronavirusta karkuun. Kun rajoituksia puretaan, kutsuu Mäntsälän keskusvarasto herra Tokmannin takaisin töihin. Ja pian maailman paras ostaja onkin taas ruutupaidassaan tekemässä edullisia hankintoja asiakkaiden hyväksi.

Mainos on julkaistu televisiossa sekä YouTubessa ja muissa Tokmannin sosiaalisen median kanavissa tänään torstaina 4.6.2020.

– Kesämainoksemme tuo esiin Tokmannia Suomen parhaana kesäkauppana. Samalla otamme kantaa siihen, että vaikka koronavirus on vaikuttanut meidän kaikkien elämään, alamme vähitellen palata takaisin arkeen, joskin uudenlaisissa olosuhteissa. Tokmanni haluaa mainosfilmin avulla luoda positiivista fiilistä tulevaan kesään, kertoo Tokmannin markkinointipäällikkö Minna Varsta.

Mainos on tehty yhteistyössä Bob the Robotin kanssa, ja sen toteutusaikataulu oli tiukka.

– Mainos kuvattiin Lahden alueella pari viikkoa sitten, viime viikolla se leikattiin ja tällä viikolla julkaistaan televisiossa. Kun koronarajoituksia alettiin purkamaan, totesimme, että nyt on hyvä hetki tarttua aiheeseen myös Tokmannin mainosfilmissä, Minna kertoo.

Katso Tokmannin kesän mainosfilmi täältä.

Löydät Tokmannin sosiaalisesta mediasta Facebookista (www.facebook.com/Tokmanni.fi, ”Tokmanni”), Instagramista (www.instagram.com/tokmanni, ”tokmanni”), LinkedInistä (www.linkedin.com/company/tokmanni-oy, ”Tokmanni”) ja YouTubesta (www.youtube.com/user/tokmannikonserni, ”Tokmanni”).

Minna Varsta
markkinointipäällikkö, sisällöntuotanto

minna.varsta(at)tokmanni.fi

Mathias Kivikoski
myynti- ja markkinointijohtaja

mathias.kivikoski(at)tokmanni.fi

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 700 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2019 Tokmannin liikevaihto oli 944,3 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.