Tokmannin myymälöistä käteistä veloituksetta korttiostosten yhteydessä nyt myös OP-Visalla

OP-Visan käyttäjät voivat jatkossa nostaa tileiltään käteistä rahaa veloituksetta korttiostosten yhteydessä kaikissa Tokmanni-konserniin kuuluvissa myymälöissä.

Käteisnosto onnistuu kätevästi korttiostosten yhteydessä kaikkien yli 140 Tokmannin, Tarjoustalon, Robinhoodin, Maxi-Makasiinin, Maxi-Kodintukun, Vapaa Valinnan ja Säästöpörssin myymälän kassalta. Nostotapahtuma on asiakkaalle maksuton ja edellyttää OP-Visa Debit- tai OP-Visa Electron -maksukorttia tai debit-ominaisuudella varustettua OP-Visa- tai OP-Visa Gold -yhdistelmäkorttia.

Käteistä voi nostaa enimmillään 200 euroa kerrallaan, alarajaa ei ole. Palvelun käyttämisen edellytyksenä on, että ostokset maksetaan maksu- tai yhdistelmäkortin debit-puolelta. Nostoa varten asiakas tarvitsee korttinsa PIN-tunnusluvun.

Nostosumma ja kortilla maksetut ostokset veloitetaan kätevästi asiakkaan tililtä yhtenä maksutapahtumana. Käteistä nostaessaan asiakas saa ostoksistaan kassakuitin, jossa on valmiiksi eritelty myymälässä tehdyt ostokset ja tililtä tehty käteisnosto.

Käteisen nostaminen on Tokmanni-konsernille tuttua, sillä palvelu on ollut käytössä Nordean asiakkaille kesästä 2012 lähtien.

– Asiakkaamme ovat toivoneet, että laajentaisimme palvelun koskemaan myös OP-Visaa, ja nyt se on mahdollista, Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Heikki Väänänen sanoo.

Myös OP-Pohjolan mukaan palvelu on erinomainen vaihtoehto tuomaan asiakkaille lisää vaihtoehtoja käteisen rahan nostoon.

– Käteisnostomahdollisuus ostosten yhteydessä Tokmanni-konsernissa täydentää pankin asiakkaiden käytössä olevia käteispalveluvaihtoehtoja. Palvelun piiriin tulee potentiaalisesti yli kaksi miljoonaa OP-Pohjola-ryhmän korttiasiakasta, johtaja Kasimir Hirn OP-Pohjolasta kertoo.

Asiakkaille kohdennettua tietoa käteisnostosta myymälöissämme saat kätevästi Tokmanni-konsernin ja OP-Pohjolan verkkosivuilta osoitteista www.tokmanni-konserni.fi/kateistakaupasta ja www.op.fi/nosta.

Lisätiedot:

Heikki Väänänen