Tokmannin palvelut paranevat Tampereen Lielahdessa – Kauppaketjulle oma autopesula

Tokmanni     Lehdistötiedote     18.2.2019 klo 14.00

Tokmannin autopesu harjaton autopesu 247

Tokmanni on tänään 18.2.2019 avannut harjattoman autopesulan myymälänsä yhteyteen Tampereen Lielahteen. Tokmannin autopesu tarjoaa asiakkaille harjatonta ja nopeaa autopesua kauppaketjulle tuttuun tapaan erittäin edullisesti.

Uuden autopesulan myötä Tokmannin asiakkaat voivat pesettää ja imuroida autonsa sekä tarkastaa autojen, polkupyörien ja muiden kulkuvälineiden renkaiden ilmanpaineet. Tokmannin autopesun täysin harjattomat, tehokasta korkeapainesuihkutekniikkaa hyödyntävät pesuohjelmat on kehitetty erityisesti pohjoisen vaativiin olosuhteisiin soveltuviksi. Asiakkaat voivat ostaa edullisesti sekä yksittäispesuja että useamman pesun kokonaisuuksia Lielahden Tokmannilta. Yksittäispesuja myydään myös autopesulan omasta automaatista ennen sisäänajoa.

– Tampereen Lielahden Tokmannin yhteyteen avattavan autopesulan myötä parannamme Tokmannin asiakaspalvelua entisestään ja testaamme samalla konseptin toimivuutta Tokmannin yhteydessä. Tokmannille autopesula tarjoaa mielenkiintoisen mahdollisuuden hyödyntää liikepaikkaa ympäri vuorokauden. Uskomme, että harjattomalle, nopealle ja edulliselle autopesulle on kysyntää, Tokmannin kauppapaikka- ja konseptijohtaja Harri Koponen toteaa.

Tokmanni tarjoaa autopesut Lielahden autopesulassaan erinomaisin avajaishinnoin 28.2.2019 saakka: peruspesun hintaan 9 euroa, vahapesun hintaan 12 euroa ja premiumpesun hintaan 15 euroa.

Harri Koponen
kauppapaikka- ja konseptijohtaja

puh. 020 728 6030
harri.koponen(at)tokmanni.fi

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 600 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2018 Tokmannin liikevaihto oli 870,4 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.