Tokmannin palvelut paranevat Turussa – Edullinen Tokmannin Autopesu avattu Länsikeskukseen

Tokmanni     Lehdistötiedote     17.6.2019 klo 11.05

Tokmannin autopesu harjaton autopesu 247

Tokmanni on avannut tänään maanantaina 17.6.2019 harjattoman autopesulan myymälänsä yhteyteen Turun Länsikeskuksessa. Ympäri vuorokauden avoinna oleva Tokmannin Autopesu tarjoaa asiakkaille tehokasta ja nopeaa autopesua halpakauppaketjulle tuttuun tapaan erittäin edullisesti. Länsikeskukseen avattu Tokmannin Autopesu on Tokmannin toinen miehittämätön autopesula – ensimmäinen avattiin helmikuussa Tampereen Lielahdessa.

Uuden Tokmannin Autopesun myötä Tokmannin asiakkaat voivat pesettää ja imuroida autonsa sekä tarkastaa autojen, polkupyörien ja muiden kulkuvälineiden renkaiden ilmanpaineet kätevästi myös Turussa. Autopesulan täysin harjattomat, tehokasta korkeapainesuihkutekniikkaa hyödyntävät pesuohjelmat on kehitetty erityisesti pohjoisen vaativiin olosuhteisiin soveltuviksi. Asiakkaat voivat ostaa edullisesti sekä yksittäispesuja että useamman pesun kokonaisuuksia vieressä palvelevasta Tokmannin myymälästä. Yksittäispesuja myydään myös autopesulan omasta automaatista ennen sisäänajoa. Tarjolla on kolme kulloiseenkin vuodenaikaan suunniteltua pesuvaihtoehtoa.

– Olemme iloisia, että voimme uuden ja edullisen Tokmannin Autopesun myötä parantaa Tokmannin palvelua myös Turun Länsikeskuksessa. Uskomme, että Turussa on kysyntää nopealle ja edulliselle autonpesupalvelulle. Tokmannin Autopesu palvelee asiakkaita ympäri vuorokauden, kertoo Tokmannin kauppapaikka- ja konseptijohtaja Harri Koponen.

Tokmannin Autopesun katolla on noin 13 kWp:n tehoinen ja 46 aurinkopaneelin muodostama aurinkovoimala. Sen arvioidaan tuottavan sähköä noin 10 MWh vuodessa, mikä vastaa arviolta noin 8 300–10 000 autopesun sähkönkulutusta*. Aurinkovoimalan arvioitu vuotuinen sähköntuotanto vastaa noin viiden pienen kerrostaloasunnon sähkönkulutusta tai noin 52 000 sähköautolla ajettua kilometriä**.

Tokmanni tarjoaa autopesut Turun Länsikeskuksen autopesulassaan erinomaisin avajaishinnoin 31.7.2019 saakka: peruspesun hintaan 9 euroa, vahapesun hintaan 12 euroa ja premiumpesun hintaan 15 euroa. Samat tarjoukset ovat voimassa myös Tokmannin Tampereen Lielahden autopesulassa.

* Yhteen autopesuun kuluu sähköä arviolta noin 1–1,2 kWh.

** Laskelmissa on käytetty kerrostaloasunnon 2 000 kWh:n vuotuista sähkönkulutusta ja sähköauton 20 kWh:n sähkönkulutusta sataa ajettua kilometriä kohden.

Harri Koponen
kauppapaikka- ja konseptijohtaja

puh. 020 728 6030
harri.koponen(at)tokmanni.fi

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 600 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2018 Tokmannin liikevaihto oli 870,4 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.