Uudenkaupungin Tarjoustalosta Tokmanni

Pohjoismaiden suurin halpakauppakonserni Tokmanni avasi nimeään kantavan ketjumyymälän Uuteenkaupunkiin torstaina 30.1.2014. Myymälä tarjoaa runsaan ja jatkuvasti uudistuvan valikoiman kansainvälisesti tunnettuja merkkituotteita, kotimaisia suosikkituotteita sekä lukemattomia muita ajankohtaisia tuotteita erittäin edullisesti.

Tokmanni-myymälä sijaitsee osoitteessa Ketunkalliontie 5–7 23500 Uusikaupunki ja korvaa liiketiloissa toimineen, samaan konserniin kuuluvan Tarjoustalo-ketjun myymälän. Uudenkaupungin myymäläavaus on osa Tokmanni-konsernin strategiaa, jonka mukaisesti konserni yhdistää kaikki nyt seitsemän eri nimen alla toimivaa myymäläketjuaan yhden Tokmanni-brändin alle vuoden 2015 loppuun mennessä.

Uudistetusta Tokmanni-myymälästä löytyy lähes kaikki tarvittava arkeen ja juhlaan erittäin edullisesti. Tuotevalikoima sisältää muun muassa taloustavarat, kodintekstiilit, lelut, työkalut, vapaa-ajan välineet, kuivaelintarvikkeet sekä pukeutumisen, sesonkien ja teknokemian tuotteet. Myymälässä on pullonpalautus, RAY:n pelikone, Tax free -palvelu ja Veikkauksen myyntipiste. Muiden Tokmanni-konsernin myymälöiden tavoin Uudenkaupungin myymälä toimii lisäksi TokNet-verkkokaupan tilausten noutopisteenä.

Myyntipinta-alaa myymälässä on 3670 m². Kesäsesonkien ajan myymälän yhteydessä toimii lisäksi erillinen 648 m² kokoinen puutarhamyymälä.

– Myymälän uudistamisen ja ketjunimen muuttamisen myötä voimme tarjota alueen asukkaille entistä miellyttävämmän asiointikokemuksen ja edullisemmat hinnat, Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Heikki Väänänen kertoo.

Uudenkaupungin myymälä työllistää 25 henkilöä. Asiakkaita palvellaan pitkin aukioloajoin: arkisin klo 9–21, lauantaisin klo 9–18 ja sunnuntaisin klo 12–18. Myymäläpäällikkönä toimii Jaana Jäntere.

Tokmanni-konserni uudistaa myymälöitään aktiivisesti myös jatkossa. Brändimuutosten lisäksi konsernin lähitulevaisuuden tavoitteena on avata myymälöitä uusille paikkakunnille sekä etsiä nykyisille myymälöille uusia, liikenneyhteyksiltään parempia sekä valikoimiltaan suurempia ja sitä kautta paikkakuntien asukkaita aiempaa monipuolisemmin palvelevia liiketiloja.

LISÄTIETOJA:

Heikki Väänänen