Uusi City Tokmanni Tampereelle

Uusi helppoon ja nopeaan asioimiseen suunniteltu City Tokmanni avasi ovensa Tampereen Koskikeskuksen kauppakeskuksessa torstaina 9.8.2012 klo 10. Ensimmäisille asiakkaille jaettiin tokmannimaiseen tapaan avajaissankoja, jotka sisälsivät houkuttelevia tuotteita myymälän valikoimasta.

Uusi City Tokmanni sijaitsee erinomaisella kauppapaikalla yli 80 liikettä käsittävän Koskikeskuksen kauppakeskuksen 0. kerroksessa aivan Tampereen ydinkeskustassa.

City Tokmanni Koskikeskuksen myymälä tarjoaa monipuolisen ja jatkuvasti uudistuvan valikoiman kansainvälisesti tunnettujen brändien tuotteita, kotimaisia suosikkituotteita sekä lukemattomia ajankohtaisia tuotteita erittäin edullisin hinnoin. Myymälän valikoimassa painottuvat erityisesti sesongin, teknokemian, taloustavaran ja sisäpukeutumisen tuotteet. Valikoimista löytyy myös kuivia elintarvikkeita sekä juomia, kuten oluita, siidereitä ja virvoitusjuomia. Myymälän palveluihin kuuluvat myös RAY:n pelikone ja Tax Free.

Koskikeskuksen myymälä on Tokmanni-konsernin toinen City Tokmanni -liikenimeä käyttävä myymälä. Se korvaa remontoidussa kauppakeskuksessa aiemmin toimineen Vapaa Valinta -myymälän, jonka toiminta päättyi 22.1.2012.

– Koen koko kauppakeskuksen uudistuksen hyvänä asiana. Uudistuksen seurauksena olemme halunneet laajentaa myös oman myymälämme valikoimaa, Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Heikki Väänänen sanoo.

Pinta-alaa uudessa myymälässä on 978 m². Myymälä työllistää 8 henkilöä. Asiakkaita uudessa City Tokmannissa palvellaan aamusta iltaan: maanantaista perjantaihin 10-20, lauantaisin 10-18 ja sunnuntaisin 12-17. Myymäläpäällikkönä toimii Sari Vaalikivi. Kauppakeskus Koskikeskuksen osoite on Hatanpäänvaltatie 1, 33100 Tampere.

Tokmanni-konsernin voimakas kasvustrategia jatkuu, ja lähivuosina yhtiö tulee kasvattamaan myyntipinta-alaansa yli 10 000 neliöllä vuodessa. Tämä toteutetaan sekä laajentumalla täysin uusille myymäläpaikkakunnille että etsimällä nykyisille myymälöille uusia, entistä parempia ja suurempia tiloja. Myös konsernin jo olemassa olevia myymälöitä kunnostetaan tehokkaasti.

Avaa artikkeli myymälän avauksesta tästä.

Heikki Väänänen, toimitusjohtaja, Tokmanni-konserni
puhelin 020 728 6044 , etunimi.sukunimi(at)tokmanni.fi