Uusi Robinhood Lahden Karistoon

Kauppakeskus Karisma avasi ovensa Lahden Karistossa marraskuun 3. päivänä. Karisma on 34 000 neliömetrin suuruinen ostosparatiisi, jossa tavaroita ja palveluja tarjoaa 80 eri yrittäjää. Kauppakeskuksen suojissa toimii myös edullisten hintojen Robinhood-tavaratalo.

Kauppakeskus Karismassa sijaitsevan koko perheen tavaratalo Robinhoodin avajaisia vietettiin torstaina marraskuun 3. päivänä klo 10.00.

Kauppakeskus Karisma sijaitsee valtatie 4:n varrella, minkä ansiosta myös Robinhood-myymälään on sujuvat liikenneyhteydet. Kauppakeskuksen pysäköintihalli tarjoaa tilaa yli tuhannelle autolle, ja lisäpaikkoja on pihatasossa.

Myymäläpinta-alaa uudessa Robinhoodissa on 3 500 m2. Lisäksi liikkeen yhteyteen avataan 520 m2:n puutarhamyymälä. Robinhoodin mittavasta valikoimasta löytyy tuotteita elämän eri tilanteisiin ja tarpeisiin: koko perheen vaatetus sekä vapaa-ajantuotteet, kodintekstiili- ja sisustustuotteet, taloustavarat ja ajankohtaiset sesonkituotteet, viihde-elektroniikka, työkalut, teknokemian tuotteet sekä elintarvikkeita. Lisäksi myymälässä on Veikkauksen palvelupiste. Robinhoodin perusperiaatteiden mukaisesti koko tuotevalikoima on aina kilpailukykyisen edullisesti hinnoiteltu. Ostoskäynti Robinhoodissa tarjoaa elämyksiä ja yllätyksiä myös muuten kuin halpojen hintojen muodossa: tarjolla on paljon tuotteita, joita muualta ei löydy.

Myymälän henkilökunta koostuu 24 työntekijästä. Asiakkaita palvellaan pitkin aukioloajoin: maanantaista perjantaihin 9-21, lauantaisin 9-18 ja sunnuntaisin 12-18. Myymäläpäällikkönä toimii Eino Haverinen.

”Lahti on erinomainen kauppapaikka, ja olemme tyytyväisiä saadessamme avata tänne upouuden, nykyaikaisen halpahintamyymälän”, toteaa Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Heikki Väänänen.

Voimakkaan kasvustrategiansa mukaisesti Tokmanni-konserni tulee lähivuosina kasvattamaan myyntipinta-alaansa yli 10 000 neliöllä vuodessa. Tämä toteutetaan laajentumalla sekä täysin uusille myymäläpaikkakunnille että etsimällä nykyisille myymälöille uusia, suurempia tiloja.

LISÄTIETOJA:

toimitusjohtaja Heikki Väänänen, Tokmanni-konserni, puh 020 728 6044