Uusi Tarjoustalo avattiin Vantaan Isomyyriin

Uusi Tarjoustalo avattiin torstaina 20.10. Vantaalla kauppakeskus Isomyyyrissä. Avajaispuheen tilaisuudessa piti toimitusjohtaja Heikki Väänänen.

Avajaispäivän aamuna oli ostoksille pääsyä odottamassa runsas joukko innokkaita asiakkaita, jotka palkittiin myymälän avautumisella kello 10. Avajaisten kunniaksi tarjolla olleet 1 000 yllätysämpäriä löysivät ottajansa rivakkaan tahtiin. Asiakkaat antoivat avajaispäivänä kiittävää palautetta uudesta kauppapaikasta.

Myymäläpinta-alaa uudessa Tarjoustalossa on 2345 m 2. Myymälä korvaa Vantaan Myyrmanni-kauppakeskuksessa sijaitsevan myymälän, jonka toiminta päättyi lokakuun 19. päivänä.

Isomyyrin Tarjoustalo työllistää 14 henkeä, joista 11 on siirtynyt suljetusta Myyrmannin Tarjoustalosta ja kolme on uusia työntekijöitä. Asiakkaita palvellaan pitkin aukioloajoin: maanantaista perjantaihin 9-21, lauantaisin 9-18 ja sunnuntaisin 12-16. Marras-joulukuun ajan myymälä palvelee sunnuntaisin pidennetyllä aukioloajalla klo 12-18. Myymäläpäällikkönä toimii Janne Haikala.