Uusi Tarjoustalo Olariin

Tokmanni-konserni avasi 28.10.2010 klo 10 uuden Tarjoustalo-suurmyymälän Espoon Olariin, osoitteeseen Pihatörmä 1. Sijainniltaan erinomaiseen myymälään on helppo tulla ja asiointia helpottavat myös runsaat pysäköintitilat.

Myymäläpinta-alaa uudessa Tarjoustalossa on noin 3 700 m2. Suurmyymälän laajasta valikoimasta löytyy tuotteet niin arkeen kuin juhlaan: tekstiilit ja kengät, taloustavarat, lelut, kodintekstiilit, teknokemian tuotteet, työkalut, sesonki- ja vapaa-ajantuotteet, pienelektroniikka sekä kuivaelintarvikkeita. Lisäksi myymälässä on pullonpalautuspiste.

Myymälä työllistää 17 henkeä. Asiakkaita palvellaan pitkin aukioloajoin: maanantaista perjantaihin 9–21, lauantaisin 9–18 ja sunnuntaisin 12–16.

”Espoo on erinomainen kauppapaikka, ja olemme tyytyväisiä saadessamme tutulla paikalla avata upouuden, nykyaikaisen halpahintamyymälän”, toteaa Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Heikki Väänänen, ja jatkaa: ”Tuotenimikkeitä valikoimassamme on yli 40 000, joten tarjontamme kattaa laajasti asiakkaidemme tarpeita. Panostamme kotimaisuuteen: 85 % valikoimassamme olevista tuotteista on hankittu suomalaisilta tavarantoimittajilta.”

Voimakkaan kasvustrategiansa mukaisesti Tokmanni-konserni tulee lähivuosina kasvattamaan myyntipinta-alaansa yli 10 000 neliöllä vuodessa. Tämä toteutetaan laajentumalla joko täysin uusille myymäläpaikkakunnille tai etsimällä nykyisille myymälöille uusia, suurempia tiloja.

LISÄTIETOJA:

toimitusjohtaja Heikki Väänänen, Tokmanni-konserni, puh 020 728 6044