Uusi Tokmanni Hämeenlinnaan

Suomen ja Pohjoismaiden suurin halpakauppakonserni Tokmanni avasi huippuedullisen ja monipuolisen valikoiman Tokmanni-ketjumyymälän Hämeenlinnaan torstaina 12.9.2013 klo 10.00.

Uusi koko perheen Tokmanni-myymälä sijaitsee erinomaisella liikepaikalla Hämeenlinnan keskustassa osoitteessa Hämeensaarentie 5 ja korvaa tiloissa aiemmin toimineen, samaan konserniin kuuluneen Vapaa Valinta -myymälän. Myymälän avajaistilaisuudessa tervehdyksensä toivat Hämeenlinnan kaupungin vt. kaupunginjohtaja Juha Isosuo ja Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Heikki Väänänen.

Uuden Tokmannin valikoima on Vapaa Valintaa laajempi ja monipuolisempi. Edullisista hinnoistaan tutusta Tokmannista löytyy tuotteita koko perheelle. Tuotevalikoima sisältää muun muassa taloustavarat, tekstiilit ja kengät, lelut, kodintekstiilit, teknokemian tuotteet, työkalut, sesonki- ja vapaa-ajantuotteet, pienelektroniikkatuotteet sekä kuivaelintarvikkeet ja juomat. Myös myyntipinta-alaa on entistä enemmän, 2 040 m2. Runsaan tuotevalikoiman lisäksi myymälässä on RAY:n pelikone, pullopalautus ja Taxfree-palvelut. Muiden Tokmanni-konsernin myymälöiden tavoin Hämeenlinnan myymälä toimii lisäksi konsernin TokNet-verkkokauppatilausten noutopisteenä.

Myymälä työllistää 14 henkilöä. Asiakkaita palvellaan arkisin 9-20, lauantaisin 9-18 ja sunnuntaisin 12-16. Myymäläpäällikkönä toimii Katri Haantaus.

– Olen todella iloinen, että saimme tälle erinomaiselle kauppapaikalle isomman yksikön. Myytävien tuotenimikkeiden määrä tuplaantui, ja täten asiakkaat saavat tarvitsemansa kodin käyttötavarat hankittua kätevästi yhdestä paikasta, Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Heikki Väänänen sanoo.

Tokmanni-konserni jatkaa voimakasta kasvustrategiaansa. Konsernin lähitulevaisuuden tavoitteena on avata myymälöitä uusille paikkakunnille sekä etsiä nykyisille myymälöille uusia, liikenneyhteyksiltään parempia sekä valikoimiltaan suurempia ja sitä kautta paikkakuntien asukkaita entistä monipuolisemmin palvelevia tiloja.

LISÄTIETOJA:

Heikki Väänänen