Uusi Tokmanni Helsingin ydinkeskustaan

Tokmanni avasi uuden myymälän kauppakeskus Citycenterissä Helsingin ydinkeskustan Makkaratalossa torstaina 31.8.2017.

Kauppakeskus Citycenterin K2-kerroksessa sijaitseva Tokmanni tarjoaa erityisesti kaupunkilaisten päivittäisten tarpeiden täyttämiseen kehitetyn tuotevalikoiman esimerkiksi kuivia elintarvikkeita, vaatteita ja asusteita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, työkaluja sekä vapaa-ajan, teknokemian, kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Tokmannin uusimman, viihtyisää ja helppoa asiointikokemusta korostavan myymäläkonseptin myymälässä on taxfree-palvelut sekä pienelektroniikkaromun kierrätys- ja verkkokaupan noutopiste.

Myyntipinta-alaa Anttilan entisissä tiloissa sijaitsevassa uudessa Tokmannissa on noin 1 100 neliömetriä. Asiakkaita 15 työntekijää työllistävässä myymälässä palvellaan arkisin klo 8–21, lauantaisin klo 8–20 sekä sunnuntaisin klo 10–18. Myymäläpäällikkönä toimii Birgitta Heittola.

Tervetuloa edullisille ostoksille!