Uusi Tokmanni Huittisiin

Huittisissa päästään nyt edullisille ostoksille uutuuttaan hohtavaan Tokmanniin, jota paikkakunnalla ehdittiin jo odottaa innokkaasti.

Koko perheen Tokmanni-tavaratalon avajaisia vietettiin torstaina marraskuun 17. päivänä. Avajaistilaisuudessa juhlapuheen piti kaupunginjohtaja Jyrki Peltomaa. Tervehdyksensä avajaisiin toi myös Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Heikki Väänänen.

Huittisten uusi Tokmanni sijaitsee kasvavalla ja kehittyvällä Sahkon market-alueella. Pinta-alaa Tokmannissa on 3 050 m 2. Lisäksi liikkeen yhteyteen avataan 520 m2:n puutarhamyymälä.

Avajaispäivänä ostoksille saapuneet asiakkaat antoivat kiittävää palautetta uudesta, tilavasta ja valikoimaltaan monipuolisesta myymälästä, jonka avautumista paikkakunnalla jo innolla odotettiinkin. Palvelevaa ja hyväntuulista henkilökuntaa kiiteltiin myös.

Huittisten myymälä on konsernin 51. Tokmanni-myymälä. Se korvaa Huittisissa toimineen Vapaa Valinta -myymälän, jonka toiminta päättyi 16.11. Uuden Tokmannin valikoima on Vapaa Valintaa laajempi ja monipuolisempi tarjoten tuotteita koko perheelle elämän eri tilanteisiin ja tarpeisiin. Erityisesti lisää tilaa ovat saaneet muun muassa työkalut, puutarhatuotteet, elintarvikkeet, urheilu ja vapaa-aika, kengät sekä pukeutuminen. Lisäksi myymälässä on pullonpalautus sekä RAY:n peliautomaatit.

Tokmannin perusperiaatteiden mukaisesti koko tuotevalikoima on aina kilpailukykyisen edullisesti hinnoiteltu. Ostoskäynti Tokmannissa tarjoaa elämyksiä ja yllätyksiä myös muuten kuin halpojen hintojen muodossa: tarjolla on paljon tuotteita, joita muualta ei löydy.

Myymälän henkilökunta koostuu 10 työntekijästä, joista kahdeksan on siirtynyt toimintansa lopettaneesta Vapaa Valinnasta. Asiakkaita palvellaan pitkin aukioloajoin: maanantaista perjantaihin 9-20, lauantaisin 9-18 ja sunnuntaisin 12-18. Myymäläpäällikkönä toimii Virve Kilpeläinen.

”Olemme tyytyväisiä voidessamme laajentaa tarjontaamme Huittisissa avaamalla uuden, nykyaikaisen halpahintamyymälän”, toteaa Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Heikki Väänänen.

Voimakkaan kasvustrategiansa mukaisesti Tokmanni-konserni tulee lähivuosina kasvattamaan myyntipinta-alaansa yli 10 000 neliöllä vuodessa. Tämä toteutetaan laajentumalla sekä täysin uusille myymäläpaikkakunnille että etsimällä nykyisille myymälöille uusia, suurempia tiloja.

LISÄTIETOJA:
toimitusjohtaja Heikki Väänänen, Tokmanni-konserni, puh 020 728 6044