Uusi Tokmanni Ikaalisiin

Pohjoismaiden suurin halpakauppakonserni Tokmanni avasi uuden nimeään kantavan myymälän Ikaalisissa torstaina 20.3.2014 klo 10.00. Avajaistilaisuudessa Tokmanni-konsernia edustivat toimitusjohtaja Heikki Väänänen ja myyntijohtaja Panu Porkka.

Uusi Tokmanni-myymälä sijaitsee Kauppakeskus Kompissa, Kolmostien välittömässä tuntumassa Ikaalisten tienristeyksessä osoitteessa Karhoistentie 3, 39500 Ikaalinen. Myymälä korvaa paikkakunnalla kevään aikana suljettavan vanhan Tokmanni-myymälän.

Tokmannimaiseen tyyliin Ikaalisten myymälä tarjoaa lähes kaiken tarvittavan niin arkeen kuin juhlaan erittäin edullisesti. Myymälän tuotevalikoima sisältää muun muassa taloustavarat, tekstiilit ja kengät, lelut, kodintekstiilit, teknokemian tuotteet, työkalut, sesonki- ja pienelektroniikkatuotteet, vapaa-ajan välineet sekä kuivaelintarvikkeet. Pinta-alaltaan 2500 m² kokoisen myymälän yhteydessä palvelee puutarhasesonkeina myös erillinen puutarhamyymälä. Myymälässä on myös RAY:n pelikone ja Tax Free. Muiden Tokmanni-konsernin myymälöiden tapaan Ikaalisten myymälä toimii lisäksi TokNet-verkkokaupan tilausten noutopisteenä.

Ikaalisten uusi Tokmanni on moderni halpakauppa, jonka suunnittelussa on kiinnitetty huomiota erityisesti tuotevalikoiman kehittämiseen ja asiointikokemuksen parantamiseen.

– Ikaalisten uuden myymälän myötä vastaamme erinomaisesti hintatietoisten asiakkaidemme tarpeisiin. Tämän päivän asiakkaat haluavat käyttää rahansa järkevästi, joten olemme erittäin tyytyväisiä voidessamme tarjota alueen asukkaille aiempaa miellyttävämmän asiointikokemuksen sekä runsaamman ja houkuttelevamman valikoiman käyttötavaroita erittäin edullisesti, Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Heikki Väänänen kertoo.

Avajaistorstaista sunnuntaihin Ikaalisten uusi Tokmanni on täynnä houkuttelevia avajaistarjouksia. Aiemmista Tokmanni-konsernin myymäläavajaisista tuttuun tapaan ensimmäisille asiakkaille jaetaan lisäksi tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä ilmaiseksi. Ikaalisten myymäläavajaisissa avajaisämpäreitä jaetaan 1 000 kappaletta. Kahdessa ämpärissä on tuotelahjojen lisäksi 100 euron lahjakortti Tokmanni-konsernin myymälöihin. Myymälä palvelee asiakkaitaan pitkin aukioloajoin: arkisin klo 8–21, lauantaisin klo 8–18 ja sunnuntaisin klo 12–18. Myymäläpäällikkönä toimii Carita Hellsten.

Tokmanni-konserni uudistaa myymälöitään aktiivisesti eri puolilla Suomea. Konsernin tavoitteena on yhdistää kaikki myymäläketjunsa yhden Tokmanni-ketjunimen alle vuoden 2015 loppuun mennessä. Brändimuutosten ja nykyisten myymälöiden aktiivisen uudistamisen ohella konserni etsii nykyisille myymälöille uusia, liikenneyhteyksiltään parempia sekä valikoimiltaan suurempia ja sitä kautta paikkakuntien asukkaita monipuolisemmin palvelevia tiloja. Tokmanni-konsernin tavoitteena on avata uusia myymälöitä myös täysin uusille paikkakunnille. Kokonaisuudessaan konsernin tavoitteena on kasvattaa myyntipinta-alaansa Suomessa noin 10 000 neliömetrillä vuodessa.

LISÄTIETOJA:

Heikki Väänänen