Uusi Tokmanni Juvalle

Pohjoismaiden suurin käyttötavaroiden myyntiin keskittynyt halpakauppakonserni Tokmanni avaa uuden myymälän Juvalla (Tulostie 2, 51900 Juva) torstaina 29.10.2015 klo 9.00. Uusi myymälä korvaa paikkakunnalla perjantaina 30.10.2015 suljettavan Tokmanni-myymälän. Myymälän avajaistilaisuudessa Tokmannia edustavat toimitusjohtaja Heikki Väänänen ja myyntijohtaja Panu Porkka. Avajaispuheet tilaisuudessa pitävät Väänänen ja Juvan kunnanjohtaja Heikki Laukkanen.

Juvan Tokmanni tarjoaa kattavan valikoiman esimerkiksi kuivia elintarvikkeita, vaatteita ja asusteita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, työkaluja sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Myymälässä on taxfree-palvelut ja Tokmannin verkkokaupan nouto- ja Veikkauksen pelipiste. Myymälän kokonaispinta-ala on noin 2 500 ja myyntipinta-ala noin 2 050 neliömetriä. Myymälän yhteydessä palvelee erillinen puutarhamyymälä.

Uudessa Tokmannissa on panostettu erityisesti ostamisen helppouteen ja asiakasviihtyisyyteen muun muassa sijoittelemalla tuoteryhmiä teemoittain niin, että ne muodostavat selkeitä kokonaisuuksia ja helpottavat siten asiakkaita löytämään paitsi etsimänsä tuotteet myös ajankohtaiset sesonki- ja tarjoustuotteet.

– Olemme erittäin tyytyväisiä voidessamme avata uuden Tokmannin Juvan Tulostielle. Uskomme asiakkaidemme arvostavan uutta myymäläämme, sillä se on erittäin avara, moderni ja viihtyisä, Tokmannin toimitusjohtaja Heikki Väänänen kertoo.

Tokmanni palvelee Juvalla arkisin klo 8–20, lauantaisin klo 8–18 ja sunnuntaisin klo 12–18. Myymälä työllistää 13 henkilöä. Myymäläpäällikkönä toimii Aila Kokkonen.

Avajaistorstaista sunnuntaihin Juvan on täynnä avajaistarjouksia. Tokmannin myymäläavajaisista tuttuun tapaan nopeimmille asiakkaille jaetaan tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä ilmaiseksi. Juvan Tokmannissa yllätysämpäreitä jaetaan 1 000 kappaletta, joista kahdessa on 100 euron lahjakortti Tokmanniin.

Tokmanni on kehittänyt myymäläverkostoaan aktiivisesti viime vuosina.Konserni pyrkii laajentamaan myymäläverkostoaan yli 10 000 neliömetrillä vuodessa avaamalla vuosittain useita uusia myymälöitä eri puolille Suomea ja tarvittaessa etsimällä nykyisille myymälöilleen uusia, liikenneyhteyksiltään parempia sekä valikoimiltaan monipuolisempia liiketiloja. Uusien Tokmannien avajaisia vietettiin viimeksi Kuopiossa elokuussa, Kemissä, Lappeenrannassa ja Turun kauppakeskus Skanssissa syyskuussa ja Turun kauppakeskus Wiklundissa aiemmin lokakuussa. Vielä kuluvan vuoden aikana uusi Tokmanni avataan Espoossa, Jämsässä, Laitilassa, Loimaalla, Nivalassa ja Vantaalla.1)

Tokmanni on yhdistänyt Yksi yhtenäinen Tokmanni -strategiansa mukaisesti myymäläketjujaan Tokmanni-brändin alle. Juvan Tokmannin avauksen kanssa samaan aikaan torstaina 29.10.2015 avataan entiset ja samalla viimeiset Robinhood-ketjumyymälät Tokmanni-myymälöinä. Lokakuun myymäläavausten myötä Tokmanni on saanut brändimuutoksen päätökseen.

1) www.tokmanni.fi/uudetmyymalat

TOKMANNI OY