Uusi Tokmanni Jyväskylän keskustaan

Tokmanni-konserni avasi tänään klo 10 uuden Tokmanni-myymälän kauppakeskus Forumiin, Jyväskylän keskustaan. Myymälä sijaitsee kauppakeskuksessa hyvien liukuporras- ja hissiyhteyksien varrella. Sijainniltaan keskeiseen myymälään on helppo tulla myös julkisilla kulkuneuvoilla, ja asiointia helpottavat runsaat pysäköintitilat parkkihallissa.

Myymäläpinta-alaa uudessa Tokmannissa on noin 960 m2. Myymälän runsaaseen valikoimaan kuuluvat mm. pukeutumisen tuotteet, taloustavara ja lelut, kosmetiikka ja teknokemian tuotteet, makeiset, eläintenruoka, kodintekstiilit ja sisustustuotteet.

Myymälä työllistää noin 10 henkeä. Myymäläpäällikkönä toimii Tiina Aho. Asiakkaita palvellaan pitkin aukioloajoin: maanantaista perjantaihin 9–20, lauantaisin 9–18 ja sunnuntaisin 12–16. Joulukuussa on sunnuntaisin pidennetty aukioloaika: klo 12-20.

Tokmanni-konserni avasi Tokmanni-suurmyymälän Jyväskylän Seppälänkankaalle kuluvan vuoden syyskuussa. Nyt avattava city-konseptin mukainen keskustamyymälä täydentää keskeisen sijaintinsa ja helpon saavutettavuutensa puolesta Tokmannin tarjontaa Jyväskylän kaupungissa.

Voimakkaan kasvustrategiansa mukaisesti Tokmanni-konserni tulee lähivuosina kasvattamaan myyntipinta-alaansa yli 10 000 neliöllä vuodessa. Tämä toteutetaan laajentumalla joko täysin uusille myymäläpaikkakunnille tai etsimällä nykyisille myymälöille uusia, suurempia tiloja.

LISÄTIETOJA:

toimitusjohtaja Heikki Väänänen, Tokmanni-konserni, puh 020 728 6044