Uusi Tokmanni Kokkolaan

Suomen ja Pohjoismaiden suurin halpakauppakonserni Tokmanni avasi uuden myymälän Kokkolaan torstaina 11.4.2013 klo 9.00.

Uusi Tokmanni-myymälä sijaitsee muun muassa K-Citymarketin ja Tiimarin kanssa täysin uudessa liikerakennuksessa osoitteessa Heinolankaari 9, 67600 Kokkola. Sijainniltaan erinomaiseen myymälään on helppo tulla, ja asiointia helpottaa laaja pysäköintialue.

Upouuden liikerakennuksen avajaistilaisuudessa tervehdyksensä toivat Kokkolan kaupunginhallituksen puheenjohtaja Veikko Laitila ja Ruokakeskon toimitusjohtaja Jorma Rauhala. Tokmanni-konsernia paikalla edustavat toimitusjohtaja Heikki Väänänen, myyntijohtaja Panu Porkka ja aluepäällikkö Markku Heiskanen.

Edullisista hinnoistaan tutusta Tokmannista löytyy lähes kaikki tarvittava niin arkeen kuin juhlaan: tuotevalikoima sisältää muun muassa taloustavarat, tekstiilit ja kengät, lelut, kodintekstiilit, teknokemian tuotteet, työkalut, sesonki- ja vapaa-ajantuotteet, pienelektroniikkatuotteet sekä kuivaelintarvikkeet. Lisäksi myymälässä on pullonpalautus, RAY:n pelikone ja Taxfree.

Myyntipinta-alaa uudessa Tokmannissa on 3300 m². Liikkeen yhteyteen avataan lisäksi 518 m² puutarhamyymälä.

Myymälä työllistää noin 15 henkeä. Asiakkaita palvellaan pitkin aukioloajoin: arkisin 9-20, lauantaisin 9-18 ja sunnuntaisin 12-18. Myymäläpäällikkönä toimii Petri Appelgren.

Tokmanni-konserni jatkaa voimakasta kasvustrategiaansa ja kasvattaa myyntipinta-alaansa tänäkin vuonna yli 10 000 neliömetrillä. Tämä toteutetaan sekä laajentumalla täysin uusille myymäläpaikkakunnille että etsimällä myymälöille uusia, entistä suurempia tiloja. Kokkolan uuden Tokmanni-myymälän myötä konsernilla on jo 146 myymälää eri puolilla Suomea. Myöhemmin keväällä ketjumyymälöiden määrä kasvaa jälleen yhdellä, kun Tokmanni avaa uuden myymälän Tornioon.

LISÄTIETOJA:
Heikki Väänänen, toimitusjohtaja Tokmanni-konserni, puh 020 728 6044