Uusi Tokmanni Kotkaan

Kauppaketju Tokmanni avaa uuden myymälän Kotkan Jumalniemen kauppakeskittymässä torstaina 16.3.2017 klo 8.00. Uusi myymälä korvaa Kotkan Karhulassa keskiviikkona 15.3.2017 suljettavan Tokmannin. Tokmannille tuttuun tapaan myymälän avajaisissa on tarjolla paitsi avajaistarjouksia myös tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä.

Uusi Tokmanni sijaitsee Jumalniemen kauppakeskuksessa osoitteessa Jumalniementie 7, 48600 Kotka. Tokmannin uusimman myymäläkonseptin mukaisessa myymälässä asiakkaille tarjotaan monipuolinen valikoima vaatteita ja asusteita, kuivia elintarvikkeita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, työkaluja sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita.

Kotkan Jumalniemen uudessa myymälässä on taxfree- ja Veikkauksen pelipalvelut sekä sähköelektroniikkaromun kierrätys- ja Tokmannin verkkokaupan noutopiste. Tilaa myymälässä on noin 3 200 neliömetriä, josta myyntipintaalaa on noin 2 750 neliömetriä. Myymälän yhteydessä palvelee lisäksi erillinen katettu puutarhamyymälä.

– Uusi myymälämme uudistuneessa Jumalniemen kauppakeskuksessa sopii mainiosti tarpeisiimme. Karhulan Tokmannin korvaava myymälämme on edeltäjäänsä huomattavasti viihtyisämpi ja käytännöllisempi, joten myymälässä asioiminen ja tuotevalikoiman esittely onnistuvat huomattavasti aiempaa paremmin. Myymälä sijaitsee keskeisellä liikepaikalla Jumalniemen kauppakeskittymässä monien muiden palveluiden ja liikkeiden läheisyydessä, mikä ilahduttaa varmasti monia asiakkaitamme, Tokmannin toimitusjohtaja Heikki Väänänen kertoo.

Avajaisviikon torstaista sunnuntaihin uusi Tokmanni on täynnä avajaistarjouksia. Tokmannille tuttuun tapaan nopeimmille asiakkaille jaetaan tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä ilmaiseksi. Kotkan Jumalniemessä yllätysämpäreitä jaetaan 1 000 kappaletta, joista kahdessa on 100 euron lahjakortti Tokmannille.

Asiakkaita Kotkan Jumalniemen Tokmannilla palvellaan arkisin klo 8–20, lauantaisin klo 8–19 sekä sunnuntaisin klo 10–18. Myymälä työllistää 15 henkilöä. Myymäläpäällikkönä toimii Maiju Pyörre.

Kotkan Jumalniemen Tokmannin avajaisissa torstaiaamuna kauppaketjua edustavat toimitusjohtaja Heikki Väänänen ja myyntijohtaja Mathias Kivikoski. Kotkan kaupunkia tilaisuudessa edustaa kehitysjohtaja Terhi Lindholm.

Myymäläavaukset jatkuvat Tokmannilla

Uusien Tokmannien avajaisia vietetään tänä vuonna usealla paikkakunnalla: Kotkan lisäksi uuden Tokmannin saavat Haapajärvi, Ylöjärvi, Parkano, Helsinki, Haukipudas, Oulu, Keuruu, Lapua ja Tampere.1) Kotkan lisäksi Tokmanni muuttaa uusiin liiketiloihin Ylöjärvellä. Jo aiemmin tässä kuussa Tokmannin myymäläverkosto laajeni yhdellä myymälällä, kun ketju avasi uuden myymälän Närpiössä.

1) www.tokmanni.fi/uudetmyymalat

Heikki Väänänen
toimitusjohtaja

heikki.vaananen(at)tokmanni.fi

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 700 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2019 Tokmannin liikevaihto oli 944,3 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.

• Mika Rautiainen

toimitusjohtaja

Tokmanni Oy, hallinto- ja logistiikkakeskus, Isolammintie 1, FIN-04600 MÄNTSÄLÄ FINLAND (Puhelun hinta 020 7 -alkuiseen yritysnumeroon kiinteästä verkosta tai matkapuhelimesta soitettaessa on 0,0835 €/min + 0,1669 €/min (sis. alv. 24 %). Ulkomailta soitettaessa ulkomaanpuhelumaksu.)
  • Markku Pirskanen

talous- ja hallintojohtaja, toimitusjohtajan sijainen

• Maarit Mikkonen

• Asiakaspalvelu
    Kuluttajille suunnattu asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 10.00–18.00. Puhelun hinta 020 33 -alkuiseen palvelunumeroon soitettaessa on 0,084 €/min (sis. alv 24 %).