Uusi Tokmanni Laitilaan

Kauppaketju Tokmanni avaa uuden myymälän Laitilassa (Garpintie 1, 23800 Laitila) torstaina 12.11.2015 klo 9.00. Uusi myymälä korvaa paikkakunnalla 5. joulukuuta suljettavan Tokmanni-myymälän. Uuden myymälän avajaistilaisuudessa Tokmannia edustavat toimitusjohtaja Heikki Väänänen ja myyntijohtaja Panu Porkka. Avajaispuheet tilaisuudessa pitävät Väänänen ja Laitilan kaupunginjohtaja Jukka Alkio.

Laitilan uusi Tokmanni on edeltäjäänsä merkittävästi isompi ja tarjoaa kattavan valikoiman esimerkiksi kuivia elintarvikkeita, vaatteita ja asusteita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, työkaluja sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Myymälässä on taxfree-palvelut ja Tokmannin verkkokaupan nouto- ja Veikkauksen pelipiste. Myymälän kokonaispinta-ala on noin 2 500 ja myyntipinta-ala noin 2 100 neliömetriä. Uuden Tokmannin yhteydessä palvelee erillinen puutarhamyymälä.

Uudessa Tokmannissa on panostettu erityisesti ostamisen helppouteen ja asiakasviihtyisyyteen muun muassa sijoittelemalla tuoteryhmiä teemoittain niin, että ne muodostavat selkeitä kokonaisuuksia ja helpottavat siten asiakkaita löytämään paitsi etsimänsä tuotteet myös ajankohtaiset sesonki- ja tarjoustuotteet.

– Olemme erittäin tyytyväisiä voidessamme avata uuden Tokmannin Laitilaan. Uusi Tokmanni on vanhaa myymälää paitsi tilavampi myös viihtyisämpi ja avarampi. Tokmannimaiseen tapaan myymälä tarjoaa laajan valikoiman kodin käyttötavaroita erittäin edullisesti. Uskomme vahvasti uuden myymälämme olevan alueen asukkaiden mieleen, Tokmannin toimitusjohtaja Heikki Väänänen kertoo.

Tokmanni palvelee Laitilassa arkisin klo 8–20, lauantaisin klo 8–18 ja sunnuntaisin klo 12–18. Myymälä työllistää 13 henkilöä. Myymäläpäällikkönä toimii Tarja Nieminen.

Avajaistorstaista sunnuntaihin Laitilan on täynnä avajaistarjouksia. Tokmannin myymäläavajaisista tuttuun tapaan nopeimmille asiakkaille jaetaan tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä ilmaiseksi. Laitilassa yllätysämpäreitä jaetaan 1 000 kappaletta, joista kahdessa on 100 euron lahjakortti Tokmanniin.

Tokmanni on kehittänyt myymäläverkostoaan aktiivisesti viime vuosina. Konserni pyrkii laajentamaan myymäläverkostoaan yli 10 000 neliömetrillä vuodessa avaamalla vuosittain useita uusia myymälöitä eri puolille Suomea ja tarvittaessa etsimällä nykyisille myymälöilleen uusia, liikenneyhteyksiltään parempia sekä valikoimiltaan monipuolisempia liiketiloja. Uusien Tokmannien avajaisia vietettiin viimeksi Kuopiossa elokuussa, Kemissä, Lappeenrannassa ja Turun kauppakeskus Skanssissa syyskuussa sekä ja Juvalla ja Turun kauppakeskus Wiklundissa lokakuussa. Vielä kuluvan vuoden aikana uusi Tokmanni avataan Espoossa, Jämsässä, Loimaalla, Nivalassa ja Vantaalla.

1) www.tokmanni.fi/uudetmyymalat

TOKMANNI OY