Uusi Tokmanni Lielahteen

Uuden Tokmanni-myymälän avajaisia vietettiin Tampereen Lielahdessa 24.4.2010. Sijainniltaan erinomaiseen myymälään on helppo tulla ja asiointia helpottaa myös laaja pysäköintialue.

Uusi Tokmanni korvaa Lielahdessa sijaitsevan Vapaa Valinta -myymälän, jonka toiminta päättyy kevään kuluessa.

Myymäläpinta-alaa uudessa Tokmannissa on 2 000 m2, jota kasvatetaan vuoden loppuun mennessä vielä 500 m2:lla. Lisäksi liikkeen yhteyteen avataan kesän kuluessa 200 m2:n puutarhamyymälä. Tokmannin kattavasta valikoimasta löytyy tuotteet niin arkeen kuin juhlaan: tekstiilit ja kengät, taloustavarat, lelut, kodintekstiilit, teknokemian tuotteet, työkalut, sesonki- ja vapaa-ajantuotteet, pienelektroniikka sekä elintarvikkeita. Lisäksi myymälässä on pullonpalautuspiste.

Myymälä työllistää 13 henkeä, joista yhdeksän on siirtynyt toimintansa lopettavasta Vapaa Valinnasta. Asiakkaita palvellaan pitkin aukioloajoin: maanantaista perjantaihin 9–20, lauantaisin 9–18 ja sunnuntaisin 12–18.

”Lielahti on erinomainen kauppapaikka ja olemme saaneet asiakkailtamme useita pyyntöjä valikoimiemme laajentamisesta. Tämä onnistuu nyt, kun saimme uudet tilat ja otamme käyttöön Tokmanni-ketjun valikoiman. Nyt avattavan liikkeen lisäksi palvelemme asiakkaita Tokmanni-myymälän konseptilla Tampereen lähimyymälöissämme, jotka ovat Kangasala Lentola, Kylmäkoski ja Ideapark”, toteaa Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Heikki Väänänen.

Voimakkaan kasvustrategiansa mukaisesti Tokmanni-konserni tulee lähivuosina kasvattamaan myyntipinta-alaansa yli 10 000 neliöllä vuodessa. Tämä toteutetaan laajentumalla joko täysin uusille myymäläpaikkakunnille tai etsimällä nykyisille myymälöille uusia, suurempia tiloja, kuten nyt Lielahdessa.

LISÄTIETOJA:

toimitusjohtaja Heikki Väänänen, Tokmanni-konserni, puh 020 728 6044