Uusi Tokmanni Lohjalle

Lohjalla juhlitaan torstaina 24.11.2016, kun kauppaketju Tokmanni avaa uuden myymälän avajaistarjousten ja 500 yllätysämpärin kera kaupungin keskustassa klo 8.00. Uuden Tokmannin myötä ketju palvelee paikkakunnalla kahden myymälän voimin.

Uusi Tokmanni sijaitsee Lohjan ydinkeskustassa, Anttilalta vapautuneessa liiketilassa Sampotalon katutasossa (Kauppakatu 10–12, 08100 Lohja).

Myymälä tarjoaa monipuolisen valikoiman vaatteita ja asusteita, kuivia elintarvikkeita ja kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, työkaluja sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Myymälöissä on taxfree- ja Veikkauksen pelipalvelut sekä sähköelektroniikkaromun kierrätys- ja Tokmannin verkkokaupan noutopisteet.

Noin 1 300 neliömetrin kokoinen myymälä on suunniteltu Tokmannin uusimman, viihtyisää ja helppoa asiointikokemusta korostavan myymäläkonseptin mukaisesti. Asiakkaita Kauppakadulla palvellaan arkisin klo 8–20, lauantaisin klo 8–18 ja sunnuntaisin klo 11–18. Myymälä työllistää 11 henkilöä. Myymäläpäällikkönä toimii Jani Kolari.

– Uusi myymälä avautuu erinomaiselle paikalle juuri sopivasti ennen kiireisintä joulukauppaa. Meillä on jo entuudestaan laajan valikoiman myymälä noin viiden kilometrin päässä Lohjan Lempolassa. Uuden Tokmannin myötä voimme tarjota paitsi miellyttäviä ostoshetkiä kaupungin keskustassa asioiville myös lisää työpaikkoja, Tokmannin toimitusjohtaja Heikki Väänänen kertoo.

Lohjan Tokmannin avajaistilaisuudessa torstaiaamuna kauppaketjua edustaa toimitusjohtaja Heikki Väänänen. Tervehdyksensä tilaisuuteen tuo Lohjan kaupunginjohtaja Mika Sivula.

Avajaisviikon torstaista sunnuntaihin uusi Tokmanni on täynnä avajaistarjouksia. Tokmannille tuttuun tapaan nopeimmille asiakkaille jaetaan tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä ilmaiseksi. Lohjan uudessa myymälässä yllätysämpäreitä jaetaan 500 kappaletta, joista kahdessa on 50 euron lahjakortti Tokmanniin.

Uusien myymälöiden avaaminen on yksi Tokmannin tärkeimmistä markkinaosuuksien, liikevaihdon sekä tuloksen ajureista. Kuluvan vuoden aikana Tokmannin myymäläavajaisia tullaan viettämään Lohjan lisäksi Kuopiossa ja Oulussa. Kasvu jatkuu myös ensi vuonna, sillä Tokmanni on kertonut avaavansa vuoden 2017 aikana peräti kymmenen uutta myymälää eri puolille Suomea.1) Viimeisimmät uudet myymälät Tokmanni avasi Raisioon toukokuussa, Helsingin Ruoholahteen elokuussa, Kirkkonummelle syyskuussa sekä Kouvolaan ja Savonlinnaan aiemmin marraskuussa.

) www.tokmanni.fi/uudetmyymalat

Heikki Väänänen