Uusi Tokmanni Närpiöön

Tokmanni avasi uuden myymälän Närpiössä torstaina 9.3.2017.

Uusi Tokmanni sijaitsee osoitteessa Yhdistyksentie 3, 64200 Närpiö. Tokmannin uusimman myymäläkonseptin mukainen myymälä tarjoaa runsaan valikoiman vaatteita ja asusteita, kuivia elintarvikkeita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, työkaluja sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita.

Närpiön uudessa myymälässä taxfree- ja Veikkauksen pelipalvelut sekä sähköelektroniikkaromun kierrätys- ja Tokmannin verkkokaupan noutopiste. Tilaa myymälässä on noin 2 700 neliömetriä, josta myyntipinta-alaa on noin 2 000 neliömetriä. Myymälän yhteydessä palvelee lisäksi erillinen puutarhamyymälä.

Asiakkaita Närpiön Tokmannilla palvellaan arkisin ja lauantaisin klo 8–21 sekä sunnuntaisin klo 10–18. Myymälä työllistää yhdeksän henkilöä. Myymäläpäällikkönä toimii Merja Kangasniemi.

Tervetuloa ostoksille!

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 700 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2019 Tokmannin liikevaihto oli 944,3 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.

• Mika Rautiainen

toimitusjohtaja

Tokmanni Oy, hallinto- ja logistiikkakeskus, Isolammintie 1, FIN-04600 MÄNTSÄLÄ FINLAND (Puhelun hinta 020 7 -alkuiseen yritysnumeroon kiinteästä verkosta tai matkapuhelimesta soitettaessa on 0,0835 €/min + 0,1669 €/min (sis. alv. 24 %). Ulkomailta soitettaessa ulkomaanpuhelumaksu.)
  • Markku Pirskanen

talous- ja hallintojohtaja, toimitusjohtajan sijainen

• Maarit Mikkonen

• Asiakaspalvelu
    Kuluttajille suunnattu asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 10.00–18.00. Puhelun hinta 020 33 -alkuiseen palvelunumeroon soitettaessa on 0,084 €/min (sis. alv 24 %).