Uusi Tokmanni Orivedelle

Pohjoismaiden suurin käyttötavaroiden myyntiin keskittynyt halpakauppakonserni Tokmanni avaa uuden Tokmanni-ketjumyymälän Orivedellä torstaina 7.5.2015 klo 9.00. Avajaistilaisuudessa Tokmanni-konsernia edustaa toimitusjohtaja Heikki Väänänen. Avajaispuheet tilaisuudessa pitävät Väänänen ja Oriveden kaupunginjohtaja Juha Kuusisto.

Uusi Tokmanni sijaitsee erittäin keskeisellä liikepaikalla osoitteessa Kääjäntie 1 35300 Orivesi. Myymälä tarjoaa runsaan valikoiman kuivaelintarvikkeita ja kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, vaatteita ja asusteita, työkaluja, nestekaasua sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Lisäksi myymälän yhteydessä palvelee erillinen puutarhamyymälä. Kokonaispinta-alaltaan noin 2 500 neliömetrin ja myyntipinta-alaltaan noin 2 050 neliömetrin kokoisessa myymälässä on myös Tax-free-palvelut ja Tokmannin verkkokaupan noutopiste.

– Oriveden upouusi Tokmanni on erittäin viihtyisä, tuotevalikoimaltaan monipuolinen ja hintatasoltaan Tokmannille tuttuun tapaan erittäin edullinen, joten uskomme sen vastaavan erinomaisesti paitsi alueen asukkaiden myös esimerkiksi mökkiläisten toiveisiin. Myymälän suunnittelussa olemme huomioineet erityisesti ostamisen helppouden, sillä asiakkaamme löytävät etsimänsä tuotteet sekä ajankohtaiset sesonki- ja tarjoustuotteet erittäin helposti, Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Heikki Väänänen kertoo.

Tokmanni työllistää Orivedellä 11 henkilöä. Asiakkaita uudessa myymälässä palvellaan pitkin aukioloajoin: arkisin klo 8–21, lauantaisin klo 8–18 ja sunnuntaisin klo 12–18. Myymäläpäällikkönä toimii Marko Kellberg.

Avajaistorstaista lauantaihin Oriveden Tokmanni on täynnä houkuttelevia avajaistarjouksia. Muista Tokmanni-konsernin myymäläavajaisista tuttuun tapaan nopeimmille asiakkaille jaetaan tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä ilmaiseksi. Orivedellä yllätysämpäreitä jaetaan 1 000 kappaletta. Kahdessa ämpärissä on tuotelahjojen lisäksi 100 euron lahjakortti Tokmanni-konsernin myymälöihin.

Tokmanni-konserni on kehittänyt myymäläverkostoaan aktiivisesti viime vuosina. Konsernin tavoitteena on laajentaa myymäläverkostoaan yli 10 000 neliömetrillä vuodessa avaamalla uusia myymälöitä sekä tarvittaessa etsimällä nykyisille myymälöille aiempaa monipuolisemmin palvelevia liiketiloja ja laajentamalla ja uudistamalla konsernin jo olemassa olevia myymälöitä. Toukokuussa Tokmanni avaa uuden myymälän Oriveden lisäksi Loviisassa ja syksyllä esimerkiksi Jämsässä ja Kemissä.

Laajentumisen lisäksi Tokmanni-konserni yhdistää Yksi yhtenäinen Tokmanni -strategiansa mukaisesti kaikki konserniin kuuluvat Tarjoustalot, Robinhoodit ja Maxi-Kodintukut Tokmanni-myymäläketjuun kuluvan vuoden loppuun mennessä. Tähän mennessä konserni on yhdistänyt Tokmanni-myymäläketjuun jo yli 50 myymälää ja luopunut ketjunimiensä Säästöpörssi, Vapaa Valinta ja Maxi-Makasiini sekä verkkokauppansa nimen TokNet käytöstä. Oriveden uuden Tokmannin avauksen kanssa samaan aikaan torstaina 7.5. klo 9.00 Tokmanni avaa entisen Tarjoustalo-ketjumyymälänsä Tokmanni-ketjunimellä Vantaan Tammistossa.

TOKMANNI OY

Heikki Väänänen