Uusi Tokmanni Raisioon

Kauppaketju Tokmanni avaa uuden myymälän avajaistarjousten ja 1 000 yllätysämpärin kera Raision keskustassa keskiviikkona 4.5.2016 klo 8.00. Uuden myymälän myötä Raisiossa on Tokmanni sekä kaupungin keskustassa että kauppakeskus Myllyssä.

Uusi Tokmanni sijaitsee entisen S-marketin tiloissa osoitteessa Kauppakuja 2, 21200 Raisio.

Myymälä tarjoaa monipuolisen valikoiman esimerkiksi kuivia elintarvikkeita, vaatteita ja asusteita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, työkaluja sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Myymälässä on taxfree-palvelut sekä Tokmannin verkkokaupan nouto-, Veikkauksen peli- ja kodin pientekniikan kierrätyspiste. Lisäksi myymälän yhteydessä palvelee erillinen puutarhamyymälä.

– Uusi Tokmanni on viihtyisä ja tarjoaa erittäin monipuolisen tuotevalikoiman. Myymälän sijainti Raision keskustassa on erinomainen. Erityisen hyvä asia on, että myymälän välittömässä läheisyydessä sijaitsevan parkkihallin ansiosta ostoksille on helppo saapua myös autolla, Tokmannin toimitusjohtaja Heikki Väänänen kertoo.

Tokmanni palvelee Raision keskustassa arkisin klo 8–20, lauantaisin klo 8–19 ja sunnuntaisin klo 10–18. Helatorstaina 5.5.2016 myymälä on avoinna poikkeuksellisesti klo 10–18. Äitienpäivänä 8.5.2016 myymälä palvelee normaalin sunnuntaiaukioloajan mukaisesti klo 10–18.

Uusi Tokmanni työllistää noin 15 henkilöä. Myymäläpäällikkönä toimii Mervi Eklund. Myymälän kokonaispinta-ala on noin 2 800 ja myyntipinta-ala noin 2 325 neliömetriä.

Uuden myymälän avajaistilaisuudessa Tokmannia edustaa myyntijohtaja Panu Porkka. Raision kaupungin tervehdyksen tilaisuuteen tuo kaupunginjohtaja Ari Korhonen.

Avajaiskeskiviikosta sunnuntaihin Raision keskustan Tokmanni on täynnä avajaistarjouksia. Tokmannin myymäläavajaisista tuttuun tapaan nopeimmille asiakkaille jaetaan tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä ilmaiseksi. Raision keskustassa yllätysämpäreitä jaetaan 1 000 kappaletta, joista kahdessa on 100 euron lahjakortti Tokmanniin.

Raision keskustan myymälän myötä Tokmannilla on 157 myymälää eri puolilla Suomea. Vuonna 2016 Tokmannin tavoitteena on lisätä uuden myyntipinta-alan määrää nettomääräisesti laskettuna noin 10 000 neliömetrillä ja vuodesta 2017 alkaen noin 12 000 neliömetrillä vuosittain. Tämä tarkoittaa noin viittä uutta tai uudelleensijoitettua myymälää. Tokmannien avajaisia vietetään tänä vuonna esimerkiksi Savonlinnassa ja Kirkkonummella.1)

1) www.tokmanni.fi/uudetmyymalat

TOKMANNI OY