Uusi Tokmanni Seinäjoelle

Tokmanni avasi uuden myymälän Seinäjoen keskustassa torstaina 18.5.2017. Uuden Tokmannin myötä kauppaketjulla on paikkakunnalla kaksi myymälää.

Uusi Tokmanni sijaitsee Anttilan entisissä liiketiloissa Seinäjoen keskustassa osoitteessa Puskantie 13, 60100 Seinäjoki.

Myymälässä tarjotaan monipuolinen valikoima vaatteita ja asusteita, kuivia elintarvikkeita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, työkaluja sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Myymälässä on taxfree-palvelut sekä pienelektroniikkaromun kierrätys- ja Tokmannin verkkokaupan noutopiste.

Uuden Tokmannin suunnittelussa on korostettu erityisesti ostamisen helppoutta esimerkiksi sijoittamalla tuotteita ja tuoreryhmiä eri aihealueiden, kuten siivouksen ja sesongin, mukaisiin myyntialueisiin. Tilaa Seinäjoen keskustan Tokmannissa on noin 1 600 neliömetriä, josta myyntipinta-alaa on noin 1 300 neliömetriä.

Asiakkaita Seinäjoen keskustan Tokmanni palvelee yhdeksän työntekijän voimin arkisin klo 8–21, lauantaisin klo 8–19 sekä sunnuntaisin klo 11–18. Myymäläpäällikkönä toimii Minna Salokas.

Tervetuloa edullisille ostoksille!