Uusi Tokmannin Turun kauppakeskus Skanssiin

Pohjoismaiden suurin käyttötavaroiden myyntiin keskittynyt halpakauppakonserni Tokmanni avaa uuden myymälän kauppakeskus Skanssissa Turussa torstaina 1.10.2015 klo 9.00. Myymälän avajaistilaisuudessa Tokmannia edustaa toimitusjohtaja Heikki Väänänen. Avajaispuheet tilaisuudessa pitävät Väänänen ja Turun kaupunginhallituksen puheenjohtaja Olli A. Manni.

Uusi Tokmanni sijaitsee monipuolisen liike- ja palvelutarjonnan kauppakeskus Skanssissa osoitteessa Skanssinkatu 10, 20730 Turku.

Kauppakeskuksen toisessa kerroksessa palveleva myymälä tarjoaa kompaktin, mutta monipuolisen valikoiman kodin käyttötavaroita, kuivia elintarvikkeita sekä pukeutumisen, vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Kokonaispinta-alaltaan noin 1 200 neliömetrin ja myyntipinta-alaltaan noin 1 000 neliömetrin kokoisessa myymälässä on myös taxfree-palvelut ja Tokmannin verkkokaupan noutopiste.

Myymälässä on panostettu erityisesti ostamisen helppouteen ja asiakasviihtyisyyteen muun muassa sijoittelemalla tuoteryhmiä teemoittain niin, että ne muodostavat selkeitä kokonaisuuksia ja helpottavat siten asiakkaita löytämään paitsi etsimänsä tuotteet myös ajankohtaiset sesonki- ja tarjoustuotteet.

– Turku koetaan erittäin hyväksi kauppapaikaksi Tokmannille, joten olemme erittäin tyytyväisiä voidessamme avata paikkakunnalla olemassa olevien myymälöidemme lisäksi uuden myymälän erittäin hyvälle liikepaikalle kauppakeskus Skanssiin.Tokmanni tunnetaan erittäin hyvästä hinta-laatusuhteestaan ja runsaasta tuotevalikoimastaan, joten uskomme myös Skanssin Tokmannista muodostuvan suosittu ostopaikka Turussa, Tokmannin toimitusjohtaja Heikki Väänänen kertoo.

Tokmanni palvelee kauppakeskus Skanssissa arkisin klo 10–21, lauantaisin klo 10–18 ja sunnuntaisin klo 12–18. Myymälä työllistää kahdeksan henkilöä. Myymäläpäällikkönä toimii Monica Gustafsson.

Avajaistorstaista sunnuntaihin kauppakeskus Skanssin Tokmanni on täynnä avajaistarjouksia. Tokmannin myymäläavajaisista tuttuun tapaan nopeimmille asiakkaille jaetaan tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä ilmaiseksi. Kauppakeskus Skanssissa yllätysämpäreitä jaetaan 500 kappaletta, joista kahdessa on 50 euron lahjakortti Tokmanniin.

Tokmanni on kehittänyt myymäläverkostoaan aktiivisesti viime vuosina.Konserni pyrkii laajentamaan myymäläverkostoaan yli 10 000 neliömetrillä vuodessa avaamalla vuosittain useita uusia myymälöitä eri puolille Suomea ja tarvittaessa etsimällä nykyisille myymälöilleen uusia, liikenneyhteyksiltään parempia sekä valikoimiltaan suurempia ja sitä kautta paikkakuntien asukkaita aiempaa monipuolisemmin palvelevia liiketiloja. Uusien Tokmannien avajaisia vietettiin viimeksi Kuopiossa elokuun lopussa ja Kemissä aiemmin syyskuussa. Lisäksi Lappeenrannan kauppakeskus IsoKristiinassa vietetään uuden Tokmannin avajaisia tänään keskiviikkona 23. syyskuuta klo 9 alkaen. Uuden Tokmannin avajaisia vietetään kuluvana vuonna vielä Espoossa, Jämsässä, Juvalla, Laitilassa, Loimaalla, Nivalassa, Vantaalla ja kauppakeskus Wiklundissa Turussa.1)

Uusien myymälöiden avausten lisäksi Tokmanni on yhdistänyt Yksi yhtenäinen Tokmanni -strategiansa mukaisesti ketjumyymälöitään Tokmanni-myymäläketjuun vuoden 2013 syksystä alkaen. Muutostyö on loppusuoralla, ja Tokmanni-ketjumyymälöitä on jo yli 140 kaikista konsernin 153 myymälästä.

1)www.tokmanni.fi/uudetmyymalat

TOKMANNI OY