Uusin Nordic Tricot by Ivana Helsinki -mallisto hehkuu ruskan sävyissä – Tokmannin ja Paola Suhosen designeryhteistyö tarjoilee jälleen upeita kuoseja

Tokmanni     Uutinen     9.9.2020 klo 12.25

Kuivakukkamaisessa Leinikki-kuosissa on helteisen keskikesän kukkiin kuuluva niittyleinikki syksyisissä sävyissä.

Suomen tunnetuimpiin muotisuunnittelijoihin lukeutuvan Paola Suhosen ja Tokmannin välinen designeryhteistyö jatkuu syksyn toisella Nordic Tricot by Ivana Helsinki -vaatemallistolla. Syksyn lämminhenkisten sävyjen täyttämä mallisto koostuu totutusti naisten ja leikki-ikäisten lasten vaatteista.

Syyskuussa myyntiin saapuvaan Nordic Tricot by Ivana Helsinki -mallistokokonaisuuteen kuuluu yhdeksän vaatetta.

Kuluva vuodenaika tulee esiin etenkin malliston Leinikki-kuosissa, jossa kuosiin kuvatut pienet niittyleinikit hehkuvat kauniisti ruskan sävyissä, Paola Suhonen kertoo.

Leinikki jatkaa Ivana Helsingin kuivakukkamaista kuosisarjaa Herbaario ja on variaatio kuosista syksyisemmissä väreissä, hän lisää.

Leinikki saa uutuusmallistossa seurakseen Nordic Tricot by Ivana Helsingin syksyn ensimmäisessä mallistokokonaisuudessa nähdyn Paulakukan, mutta tällä kertaa kuosin värivaihtoehdot ovat maanläheiset musta-ruskea ja viini-vaalea roosa.

Ivana Helsingin rakastetusta Paulakukka-kuosista on luotu monia eri versioita. Kuosi koostuu graafisista palloista ja muodostaa helminauhamaisen kuvion. Paulakukassa on vahvaa retrohenkeä modernilla tavalla, ja Nordic Tricot by Ivana Helsingin vaatteiden leikkaukset ja syksyiset värisävyt sopivat kuosille mielestäni hienosti, Suhonen kertoo.

Nordic Tricot by Ivana Helsingin malliston Paulakukka-kuosi näyttäytyy sekä leikki-ikäisten lasten että naisten vaatteissa. Kuvassa ovat leikki-ikäisten lasten Tilla-tunika ja naisten Lene-tunika maanläheisenä värivaihtoehtona viini-vaalea roosa.

Naisten vaatemallistoon kuuluvat Leinikki-kuosin lyhythihainen Asta- ja pitkähihainen Biondo-paita sekä Sarah-tunika. Mallistoa täydentävät ihanan pehmeän ja kevyen trikoosarjan Lene-tunika ja pitkähihainen Ninni-t-paita Paulakukka-kuosilla ja sen kahtena värivaihtoehtona.Leikki-ikäisille lapsille uusin mallisto tarjoilee Paulakukka-kuosin punertavan Tilla-tunikan ja Lina-leggarit.

Muun muassa mahdollisimman hyvän istuvuuden varmistamiseksi Nordic Tricot by Ivana Helsingin vaatteet on suunniteltu ja mitoitettu Suomessa. Huomiota kiinnitetään myös yksityiskohtiin, Tokmannin pukeutumisen Design Manager Lilli Hietala kertoo.

– Esimerkiksi Sarah-tunika on kevyttä ja kauniisti laskeutuvaa viskoosikangasta, jonka pinnassa on herkkä Leinikki-printtikuosi. Vaatteen yläosan kaarrokkeesta lähtevät laskokset antavat helmalle miellyttävää runsautta ja volyymia, hän kuvailee.

Nordic Tricot by Ivana Helsingin naisten vaatteita on tarjolla ko’oissa S–XL ja leikki-ikäisten vaatteita ko’oissa 90–130 cm. Nordic Tricot by Ivana Helsinki -tuotteita on saatavilla yksinoikeudella Tokmannilta. Syksyn toisen vaatemalliston naisten malleja myydään noin 80 ja lasten malleja 165 Tokmanni-myymälässä. Osa tuotteista on myynnissä myös Tokmannin verkkokaupassa.

Paulakukka on mukana syksyn 2020 toisessa Nordic Tricot by Ivana Helsinki -mallistossa kahtena värivaihtoehtona. Kuvassa on kuosin värivaihtoehtoista musta-ruskea.

Syksyn toinen ja samalla vuoden 2020 viides Nordic Tricot by Ivana Helsinki -mallisto:

Valikoima ja materiaalit:
- Seitsemän vaatetta naisille ja kaksi leikki-ikäisille lapsille
- Kaksi kuosia: Leinikki ja Paulakukka
- Handout tuotteiden tarkemmista tiedoista on saatavilla liitteenä.

Hinnat:
- Naisten mallit 19,95–29,95 €/kpl, leikki-ikäisten lasten mallit 9,99–14,95 €/kpl

Koot:
- Naisten vaatteita on saatavilla ko’oissa S–XL, leikki-ikäisten lasten vaatteita ko’oissa 90–130 cm.

Saatavuus:
- Malliston vaatteet saapuvat myyntiin syyskuussa 2020 (noin vk 39).
- Nordic Tricot by Ivana Helsingin uusimman malliston naisten malleja on saatavilla noin 80 ja lasten malleja 165 Tokmanni-myymälässä. Lisäksi osa tuotteista on myynnissä Tokmannin verkkokaupassa osoitteessa www.tokmanni.fi/nordictricot.

- Tuotteet ovat yksinmyynnissä Tokmannilla.

Tiedustelut ja painolaatuiset kuvat:
- www.tokmanni.fi/asiakaspalvelu, asiakaspalvelu@tokmanni.fi, puh. 020 33 1415 (ark. klo 9–18. Puhelun hinta lankapuhelin- ja matkapuhelinliittymästä soitettaessa on 8,4 snt/min [sis. alv 24%].)

Nordic Tricot by Ivana Helsinki:
Tokmanni tekee designeryhteistyötä Suomen tunnetuimpiin muotisuunnittelijoihin kuuluvan Paola Suhosen kanssa. Suhosen Nordic Tricot by Ivana Helsinki -mallistot ovat saatavilla yksinoikeudella Tokmannilta. Vaatteet ovat monikäyttöisiä ja helposti asusteilla muunneltavia, materiaalit helppohoitoisia ja kauniisti laskeutuvia. Nordic Tricot by Ivana Helsinki on vaatemallisto rohkealle, osaavalle ja itsenäiselle suomalaiselle naiselle – suunnittelijanaan rohkea, osaava ja itsenäinen suomalainen nainen. Nykyisin Ivana Helsinki -malliston vaatteita saatavana myös leikki-ikäisille lapsille. Vuonna 2020 brändin valikoima kasvoi kattamaan vaatteiden lisäksi jalkineita.

Lilli Hietala
Design Manager, pukeutuminen

lilli.hietala(at)tokmanni.fi

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 700 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2019 Tokmannin liikevaihto oli 944,3 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.