Löydä maailman kiinnostavimmat reitit TomTom Road Trips -palvelulla

- Uusi digitaalinen palvelu tarjoaa inspiraatiota kesän automatkoille

Tiedotusvälineille 6.6.2017

TomTom tuo markkinoille ilmaisen TomTom Road Trips -palvelun, joka auttaa matkailijoita löytämään ja suunnittelemaan kiinnostavimmat autoreitit maailman teillä.

TomTom Road Trips -palvelulla matkojen suunnitteluun voi hakea inspiraatiota yli 90 reitin valikoimasta. Vaihtoehtoja löytyy useilta eri mantereilta, kuten Italian tyrmäävä Amalfin rannikko, Australian upea Great Ocean Road, Etelä-Afrikan kuvankaunis Chapman’s Peak tai Yhdysvaltojen legendaarinen Route 66.

"TomTomin navigaattoreita käytetään vapaa-ajanmatkoilla ympäri maailmaa, ja uuden palvelumme avulla kesän parhaat reitit löytyvät entistäkin helpommin. TomTom Road Trips tarjoaa ideoita ja tukea matkojen suunnitteluun niin autoilijoille kuin moottoripyöräilijöille", sanoo TomTomin perustaja ja kuluttajatuotteista vastaava toimitusjohtaja Corinne Vigreux.

TomTom Road Trips toimii saumattomasti MyDrive-palvelun kanssa. Käyttäjä vain valitsee reitin, lisää pysähdyspaikat ja kiinnostavimmat kohteet sekä tienpätkät. Tämän jälkeen suunniteltu reitti voidaan synkronoida ja viedä TomTom-navigointilaitteeseen.

TomTom Road Trips on saatavilla tästä päivästä lähtien osoitteesta roadtrips.tomtom.com.

TomTom MyDrive -sovellus on ladattavissa App Storesta ja Google Play Storesta. Lista kaikista MyDriven kanssa yhteensopivista tuotteista löytyy osoitteesta: http://uk.support.tomtom.com/app/answers/detail/a_id/19639

Lisätietoja:
Antti Möller, viestintätoimisto Netprofile

TomTom jalostaa teknologiaa helppokäyttöisiksi ja kaikkia hyödyttäviksi tuotteiksi. Yritys tuli tunnetuksi navigaattoreista, joiden avulla miljoonat ihmiset liikkuvat paikasta toiseen. Nyt TomTom tarjoaa myös GPS-urheilukelloja, reaaliaikaista liikennetietoa sekä ratkaisuja yritysten kalustonhallintaan. TomTomin neljä liiketoimintayksikköä ovat kuluttajat, telematiikka, ajoneuvot ja lisensointi. Vuonna 1991 perustetun yrityksen pääkonttori on Amsterdamissa, sillä on yli 4 700 työntekijää ja sen tuotteita myydään maailmanlaajuisesti. Lisätietoa: http://www.tomtom.com/