TomTom helpottaa työmatka-autoilijan arkea

- MyDrive-sovelluksen uudet, personoidut hälytykset auttavat lähtöajan ja reitin valinnassa

Tiedotusvälineille 20.5.2016

TomTom tuo ilmaiseen MyDrive-sovellukseen uuden Traffic Checker -ominaisuuden, joka auttaa entistä paremmin varautumaan ruuhkiin. Traffic Checker antaa kuljettajalle personoitua tietoa oman työmatkan ruuhkista.

"Työmatka-autoilijalla ei tänä päivänä ole helppoa, ja siksi me TomTomilla teemme kaikkemme helpottaaksemme kuljettajien päivittäistä matkantekoa. Kuuntelimme asiakaspalautetta ja kehitystyön tuloksena syntyi Traffic Checker. Jatkossa on helppo tunnistaa oikea ajankohta, jolloin kannattaa lähteä kotoa tai työpaikalta matkaan", kertoo TomTomin kuluttajatuotteista vastaava toimitusjohtaja Corinne Vigreux.

Traffic Checker antaa käyttäjälle tietoa suoraan älypuhelimeen omaan työmatkaan vaikuttavista tekijöistä. Hälytykset kertovat, onko ruuhkaa ja mistä ne mahdollisesti johtuvat. Hälytyksen perusteella voi luoda uuden reitin, jonka voi viedä TomTom-navigaattoriin vaivattomasti napin painalluksella.

MyDrive on saatavilla iOS- ja Android-laitteisiin Apple App Storesta ja Google Play -palvelusta tai käytettävissä PC-tietokoneilla osoitteessa mydrive.tomtom.com. Android-käyttäjät saavat personoituja hälytyksiä, kun taas iOS-laitteista työmatkatiedot löytyvät räätälöidystä toiminnosta.

Pressikuva: https://www.dropbox.com/s/izcukyjehufwbty/Benefit-phone-traffic-checker-EN-UK_1496x680.jpg?dl=0

Lisätiedot: